Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не поступили кошти на картку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
angey6196 22 серпня 2022, 10:35
Поповнив 2 платежі в терміналі, поступив тільки другий платіж, а перший типу «на розгляді фін. моніторингу». Такої маячні ще не чув, який фін. моніторинг на суму 5000 грн., ще й в період війни, коли ці ліміти підняли? Чому просто не скажете, що в нас сервіс «не айс» і просте тех. збої по терміналам? Скоріше б Монобанк поставив свої термінали.
Грубе порушення закону та збереження активів.
Перший та останній раз я користуюсь їхніми послугами, краще поповнити через касу.
Не рекомендую поповнювати через цей сервіс картку, оплачувати різні послуги і т.д.
Айбокс Банк (АгроКомБанк)
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 11:32
Вітаємо!
Нам прикро, що ви зіткнулись з проблемами переказу коштів. Проте, хотіли б вас повідомити, що термінальна мережа ibox — це окрема організація, яка не є підконтрольна IBOX BANK. Транзакційний банк IBOX BANK немає доступу до інформації щодо переказів через термінальну мережу ibox та роботи терміналів.

Окрім того, через шахраїв, що посилили на окупованих територіях схеми використання банкнот, що вийшли з обігу, ми запровадили додаткові перевірки усіх транзакцій. Тому можливе тимчасове ускладнення проведення платежів, що раніше миттєво надходили до адресата, а саме впродовж трьох банківських днів.

Якщо у вас виникнули додаткові запитання щодо роботу банку чи складнощі щодо переказу коштів, просимо звернутись на гарячу лінію банку чи у месенджери соціальних мереж.

Коментарі - 1

+
0
IBOX BANK Менеджер
Ответ банка
IBOX BANK Менеджер
16 вересня 2022, 16:05
#
Вітаємо!
Нам прикро, що ви зіткнулись з проблемами переказу коштів. Наразі через шахраїв, що посилили на окупованих територіях схеми використання банкнот, що вийшли з обігу, банк запровадив додаткові перевірки усіх транзакцій.
Тому можливе тимчасове ускладнення проведення платежів, що раніше миттєво надходили до адресата, а саме впродовж трьох банківських днів.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові запитання, можете звернутись на гарячу лінію IBOX BANK чи написати у месенджери соціальних мереж.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися