Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Slavik73 15 вересня 2023, 17:05
Хотел бы оставить благодарность на сотрудников контакт центра. Когда бы не обратился с вопросом, всегда помогают с первого раза. Это касается и чата банка. Молодцы, так держать!
Проблема вирішена
SavageMind 14 вересня 2023, 12:33
Була сдійснена покупка в магазині ЖЖУК з он-лайн оплатою.
Але за обраною партнерською категорією кешбек НЕ нараховано.

Тех. підтримка у вайбері взагалі не розуміє що їй кажуть.
І просто бісить своєю некомпетентнісю.
Посилається на все що завгодно аби тільки від не відчепились.
Просто ДНО!

Прикладаю скріни, з додатку на яких ніде не вказано яка саме форма оплати повинна бути, — через тірмінал або онлайн.

https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/823b01a630a74115af0df09e5acadf8d.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/ebbfe7763e28410d3f4734a4f98f87e6.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/a20f3b2d916c28d6c10fc609dd1c95f7.jpg
Полезный комментарий
SavageMind 14 вересня 2023, 15:18
Дякую за зворотній зв’язок, проблема вирішена.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ksana1973 14 вересня 2023, 11:02
Жахливе обслуговування по партнерській програмі
Василь Каськів 4 вересня 2023, 21:33
Банк норм, додаток глобусплюс класний, зрозумілий, усе швидко та практично, хороші відсотки по депозитам. Однак, вже рік користування не відкривають кредитну лінію на карті. А так все норм.
pokusanka 2 вересня 2023, 10:20
Никогда не связывайтесь с этим банком! Открыла карту 30 августа, но 1 сентября банк заблокировал мне карту, якобы по их мнению в целях безопасности, что с моей карты были транзакции 3 лицу!!! Але, ребята, вы в совем уме? зачем тогда пользователю нужна карта, если на нее нельзя получать средства и отправлять ??? по мнению оператора, с которым я говорила, картой вообще нельзя пользоваться, если мне пришли деньги на счет, то они должны лежать на карте и я не должна никому их отсылать особенно третьим лицам? это что маразм? зачем тогда нужны карты и банковские переводы, отправлять самим себе что ли? В общем деньги, которые остались на моей карте, мне сказали могут вернуть, если я приду в банк, в данный момент я нахожусь за границей, о чем я написала в письме работниуам банка, в ответ тишина и мои письма игнорируются. Я думаю что Нацбанку нужно провести проверку по данному банку, котоый обманывает и нагло присваивает деньги своих клиентов!
Глобус
Відповідь банку
4 вересня 2023, 9:33
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.
Ми постійно працюємо над покращенням наших продуктів та процедур

Аби ми могли перевірити дану інформацію та надати Вам змістовну відповідь, просимо Вас у бідь-який зручний спосіб надати більш детальну інформацію.
webonline 27 серпня 2023, 23:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 55-А
Банк «Глобус» уже не в первый раз блокирует средства на карточном счету. Невозможно оплатить картой или перевести деньги. В поддержке по телефону решить этот вопрос не могут, и предлагают обращаться лично в отделение банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Slavik73 25 серпня 2023, 11:55
Открывали в банке счет ФОП, остались очень довольны обслуживанием. Процедура не заняла много времени, к тому же сотрудник, который нас обслуживал, оказался очень компетентным. Надеюсь на долгое сотрудничество и буду всем рекомендовать этот банк.
К слову и тарифы на обслуживание очень приемлемые!
bvzbvz 21 серпня 2023, 13:58
Обратились в отделения банка больше года назад. Заключили в отделении договор, открыли депозит. Также хотели получить карту Глобус+.

В приложении Банк предоставил ещё один договор, но с НЕДОСТОВЕРНОЙ информацией (банк указал НЕСУЩЕСТВУЮЩУЮ недвижимость, за что после от банка поступили извинения). Однако такой договор естественно подписан не был, о чем сообщили банку, в том числе через личные сообщения на сайте Минфина.

Дословный ответ Банка, данный более года назад (май 2022): «По информации разработчика проблема выявилась более масштабная чем казалось на первый взгляд и требует внесение изменения в логику работу приложения. Разработчик ориентировал нас, что данная ошибка будет исправлена с новой поставкой приложения, которая ожидается в середине июня. Приносим свои извинения за неудобства.»

Прошло больше года, ошибку в приложении так и не устранили, а в личных сообщениях на сайте Минфина уже даже не отвечают.

Оператор в службе поддержки банка указывает на то, что отказано в обслуживании по карте Глобус+, причины естественно не могут сообщить… хотя о них и так знаем — банк внёс в предложенный проект договора недостоверную информацию, при этом «масштабную» проблему приложения никто устранят не желает, легче просто отказать в обслуживании.
KotletaDollarov 18 серпня 2023, 16:35
Являююсь давно клиентом банка, держал депозиты. Зарегистрировался в их проге globusplus, чтоб не посещать отделение. После фотографирования паспорта и всех документов и селфи прога говорит являться в отделение для подписания договора. В поддержке бубнят аналогичное. Сервис 0 клиентоориеентировасть 0. Что подписывать существующим клиентам и зачем являться в отделении уже идентифицированным клиентам я так и не понял. Приложение похоже тупо собирает фото документов.
KirrilKush 4 серпня 2023, 19:13
пол года как оформил карту, но уведомления по операциям приходят до сих пор некорректно! много раз обращался на горячую линию, после различных манипуляций все вроде бы начинает работать, но потом снова сбой. неужели это так сложно наладить уведомления по операциям?
поэтому буду закрывать карту. счастливо оставаться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GPT 28 липня 2023, 20:56
Хотів відкрити карту банку через додаток, але: незрозуміла реєстрація, спершу ви вводити номер телефону, потім робити селфі, потім який ви маєте дохід, ким працюєте, де працевлаштовані, якщо ви наприклад напишете 11000, робочий, неофіційно працевлаштований то система це не пропусте, якщо напишете працюю сам на себе, роблю ремонт допомагаю іншим то такий набір слів пройде, далі підтвердження через Дія, підтвердження особи через face id (не знаю як в кого, а в мене фото нахилило в бік, тобто це працює некоректно) та очікуємо повідомлення на підписання Договору, прийшло повідомлення де вас зразу повідомлять якщо ви підпишете онлайн (Дія підпис) то підпис за Bank ID вам не буде доступний, якщо я не помиляюсь, а я не помиляюсь то на сайті Мінфін в розділі інтернет банки — підбір банків за функціями — наявність Bank ID то Глобус банк є, так є Bank ID чи немає? Якщо ви вирішите скасувати заявку то напише помилку сервера, якщо ви вирішите підписати Дія підпис то будете змушені закрити додаток бо останній зависне, при повторному вході ви заморитись посміхатися при підтвердженні особи. Є гарна функція Демо, тобто незареєстрований клієнт може переглянути функції додатку але якщо для вас пріоритет це сплата ком послуг та тому інше то вас очікує розчарування бо в цих послугах який регіон ви б не вибрали буде лише сплата мобільного (це в ком послугах!). Моя реєстрація через 24 години сама буде скасована. Це була позитивна критика але як звісно перше враження у споживача про ту або іншу річ з чогось складується. Вибачаюсь що на Мінфін але в google play не поміститься.
Глобус
Відповідь банку
1 серпня 2023, 10:18
Вітаємо!

Стати клієнтом GlobusPlus можна онлайн з можливістю подачі документів за допомогою ДІЯ або фотографування власних ідентифікаційних документів. Користування BankID доступно діючим клієнтам банку, які пройшли повноцінну ідентифікацію згідно вимог чинного законодавства.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Для перевірки інформації, просимо у будь-який зручний для Вас спосіб залишити контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Дякуємо за Ваш відгук.
klava2000 19 липня 2023, 11:01
Хочу залишити свій відгук стосовно свого досвіду оформлення депозиту в Глобус банку. Я досить довго наважувалась чи відкривати його взагалі. Але у відділенні банку мене все ж таки переконали це зробити і я не пошкодувала. Співробітник банку (Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 55), який саме мене обслуговував, виявився дуже компетентним в питаннях депозитів, надав більш ніж вичерпну інформацію про умови оформлення, відсоткові ставки, принцип нарахування і отримання відсотків, був дуже привітним і переконливим. Тому я дуже дякую банку за чудовий сервіс!
Хотілося, щоб з вас брали приклад і інші банки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svitigor 18 липня 2023, 17:26
Якщо Ви виберете в якому банку обслуговуватись… Обходьте Глобус банк стороною!!! Бо обслуговування споживачів у них це другорядне.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olega333 14 липня 2023, 10:57
Хотел прокоментировать работу операторов гарячей линии. У меня произошел контакт с мошенниками и я по глупости передал срок действия карты. Поняв свою ошибку, быстро позвонил на горячую линию. Очень порадовало быстрое соединение с оператором и мгновенная блокировка карты. Сотрудник среагировал на ура! Также он подробно обьяснил как можно получить новую карту и как вести себя в подобной ситуации в будущем.
Очень благодарен за оперативность и компетентность сотрудников!
Проблема вирішена
Виталий Трипольский 10 липня 2023, 20:05
.10.07. у мене закінчився депозит і гроші надійшли на поточний рахунок. Оскільки у мене є інший депозит, відкритий через додаток ГлобусПлюс, я вирішив його поповнити сумою з депозиту, що закінчився. Однак, оскільки додаток передбачає поповнення депозиту лише з іншого рахунку, виникла потреба перерахувати гроші з одного рахунку на інший. Перед тим, як я дав команду виконати цю операцію, переконався, що внизу було написано КОМІСІЯ 0%. Однак на рахунок надійшла значно менша сума. При зверненні на гарячу лінію я почув геніальне формулювання «За перерахування 0%, а за зарахування на цей рахунок (на який я перерахував) 4% КОМІСІЇ». Хочу наголосити. що програма пропонувала поповнити депозит тільки з цього рахунку.
Напрошуються такі питання
1. Тариф 4% це взагалі адекватно для операції між своїми рахунками?
2. Керівництво Банку не тільки вважає зайвим попереджати клієнтів про комісію, а й прагне свідомо вводити їх в оману?
3.Гроші не пахнуть?
Глобус
Відповідь банку
11 липня 2023, 9:42
Доброго дня.

Дякуємо за ваш відгук.
Такий розмір комісії в Банку існує при використанні кредитних коштів, що відповідно до описаної Вами ситуації не пояснює даний інцидент.
Для перевірки наданої інформації, просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб або залишити Ваш контакт для зв'язку.

Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю. Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
chesterfild 7 липня 2023, 17:33
Встановив дуже тупий Застосу́нок GlobusPlus для замовлення картки. через вісім тижнів я все ще бачу повідомлення: «очікуйте на результат у додатку. ми надішлемо вам повідомлення.» тупа підтримка вайбера видала таке повідомлення: «На сервері виникла помилка. Спробуйте повторити операцію або зверніться до підтірки із кодом: e30fe3aa-576f-4646−9c87−42ef4d0ea33d.»
Оператори банку теж були тупими.
Моє питання «чому так» тупо проігнорували.
Глобус
Відповідь банку
10 липня 2023, 13:01
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Тому для перевірки наданої інформації, просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб або залишити Ваш контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю. Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
66939430 21 червня 2023, 10:17
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Сталеварів, 24
Було бажання відкрити депозит у відділенні банку в місті Запоріжжя та прийняти участь у бонусній програмі від Мінфіну на яку зареєструвався 12 червня. При зверненні до відділення 20 числа саме почалась повітряна тривога, яку вирішив перечекати поруч. По закінченні тривоги двері відділення так і не відчинилися, хоча був робочий час і раніше я вже поспілкувався з працівниками. Дивує байдужість до клієнтів на даний час, хоча раніше вже мав справи з цим відділенням і нарікань не було. Тепер десятою дорогою буду обходити цей банк і знайомим закажу. Жаль змарнованого часу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gardarn 17 червня 2023, 10:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 23
Обслуговуюсь у відділенні по вул. Євгена Сверстюка 23, хороший вічливий персонал, завжди допоможуть, всім задоволений
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yrrsxzhk 15 червня 2023, 10:46
Хотіла повністю закрити кредит, три рази дзвонила на їхню гарячу лінію і три рази мені озвучували різні суми. Це як?
Глобус
Відповідь банку
15 червня 2023, 11:04
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.

Аби перевірити дану інформацію та надати Вам пояснення по Вашому питанню просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб.
Три літри 10 червня 2023, 8:40
Якщо ви звикли що застосунок показує всі операції по карті в одному місці, то Глобус вас розчарує. Тут як і в Райфі та ще декількох банках вирішили що клієнту цікаво бачити різні операції в різних місцях: головна стрічка це операції саме в застосунку, а в деталях карти оплати зроблені за допомогою карти чи *Pay.

Кешбек вимагає ретельного вивчення переліку МСС та має дивні обмеження. Наприклад категорія Транспорт цього місяця не включає нічого крім міського транспорта і не застосовується коли сума більше 50 гривень.

Разом з цим відмічу що служба підтримки працює швидко, відповіді дає короткі та по темі.

Забув ще про кредити написати.

Перейти до кредитів можна двома способами:
— вверху є розділи Картки, Кредити, Депозити, такого в інших застосунках не згадаю
— внизу є пʼять кнопок розділів як це зроблено в багатьох інших банках (Моно, ізі, абанк, БВР, Кредо, Райф, ПУМБ)

так от вибравши кредити вверху я попадаю на сторінку де в мене нічого немає, мабуть тут будуть заборгованості при використаному кредитному ліміті та працюючих оплатах частинами

а вибравши кредити внизу я попадаю на звичну сторінку з інформацією о доступних мені кредитах — в мене зараз є ліміт на оплату частинами
тут також має бути інформація о поточних і навіть о закритих боргах

І ще пʼять копійок

Некоректно відображає номери з телефонної книги якщо заповнено поле «Назва компанії» і немає імʼя та призвище.

Грався з налаштуваннями, ввімкнув кнопку поповнення мобільного і бачу що в списку є всі люди з моїх контактів, але на початку декілька номерів йдуть разом без імен. Подивився що це і виявилось що це автосалони які я додав собі в контакти і які зрозуміло не мають їм)я та призвища.
Глобус
Відповідь банку
12 червня 2023, 10:01
Вітаємо і дякуємо за Ваш відгук.

Ми постійно працюємо над вдосконаленням мобільного додатку GlobusPlus та прагнемо надавати клієнтам простий і зручний сервіс. Щиро вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6
EUR 43.45 44.3
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6
EUR 43.45 44.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝