×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Глобус Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.6 |
EUR | 43.45 | 44.3 |
Всі курси банку |
очень компетентная служба поддержки
Написати коментар
Відгук про кешбек
Але за обраною партнерською категорією кешбек НЕ нараховано.
Тех. підтримка у вайбері взагалі не розуміє що їй кажуть.
І просто бісить своєю некомпетентнісю.
Посилається на все що завгодно аби тільки від не відчепились.
Просто ДНО!
Прикладаю скріни, з додатку на яких ніде не вказано яка саме форма оплати повинна бути, — через тірмінал або онлайн.
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/823b01a630a74115af0df09e5acadf8d.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/ebbfe7763e28410d3f4734a4f98f87e6.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/a20f3b2d916c28d6c10fc609dd1c95f7.jpg
Коментарі (1)
Жахливе обслуговування
Коментарі (1)
Банк нормальний
Коментарі (4)
Банк мошенник
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми постійно працюємо над покращенням наших продуктів та процедур
Аби ми могли перевірити дану інформацію та надати Вам змістовну відповідь, просимо Вас у бідь-який зручний спосіб надати більш детальну інформацію.
Коментарі (20)
Банк регулярно блокирует средства на карточном счету
Коментарі (2)
Открытие счета — одно удовольствие.
К слову и тарифы на обслуживание очень приемлемые!
Написати коментар
Обещанного год ждать (больше года)…
В приложении Банк предоставил ещё один договор, но с НЕДОСТОВЕРНОЙ информацией (банк указал НЕСУЩЕСТВУЮЩУЮ недвижимость, за что после от банка поступили извинения). Однако такой договор естественно подписан не был, о чем сообщили банку, в том числе через личные сообщения на сайте Минфина.
Дословный ответ Банка, данный более года назад (май 2022): «По информации разработчика проблема выявилась более масштабная чем казалось на первый взгляд и требует внесение изменения в логику работу приложения. Разработчик ориентировал нас, что данная ошибка будет исправлена с новой поставкой приложения, которая ожидается в середине июня. Приносим свои извинения за неудобства.»
Прошло больше года, ошибку в приложении так и не устранили, а в личных сообщениях на сайте Минфина уже даже не отвечают.
Оператор в службе поддержки банка указывает на то, что отказано в обслуживании по карте Глобус+, причины естественно не могут сообщить… хотя о них и так знаем — банк внёс в предложенный проект договора недостоверную информацию, при этом «масштабную» проблему приложения никто устранят не желает, легче просто отказать в обслуживании.
Коментарі (4)
Для регистрации в мобильном приложении надо посещать отделение
Коментарі (2)
не работает нормально информирование по операциям
поэтому буду закрывать карту. счастливо оставаться.
Написати коментар
Стосовно додатка .
Стати клієнтом GlobusPlus можна онлайн з можливістю подачі документів за допомогою ДІЯ або фотографування власних ідентифікаційних документів. Користування BankID доступно діючим клієнтам банку, які пройшли повноцінну ідентифікацію згідно вимог чинного законодавства.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Для перевірки інформації, просимо у будь-який зручний для Вас спосіб залишити контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Дякуємо за Ваш відгук.
Коментарі (2)
Вічливі і компетентні співробітники
Хотілося, щоб з вас брали приклад і інші банки.
Написати коментар
Низький рівень обслуговування
Коментарі (1)
Оперативно и качественно работает банк!
Очень благодарен за оперативность и компетентность сотрудников!
Написати коментар
4% комісії за перерахування між своїми рахунками!
Напрошуються такі питання
1. Тариф 4% це взагалі адекватно для операції між своїми рахунками?
2. Керівництво Банку не тільки вважає зайвим попереджати клієнтів про комісію, а й прагне свідомо вводити їх в оману?
3.Гроші не пахнуть?
Дякуємо за ваш відгук.
Такий розмір комісії в Банку існує при використанні кредитних коштів, що відповідно до описаної Вами ситуації не пояснює даний інцидент.
Для перевірки наданої інформації, просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб або залишити Ваш контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю. Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
Коментарі (9)
Дурний і ще дурніший 2
Оператори банку теж були тупими.
Моє питання «чому так» тупо проігнорували.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Тому для перевірки наданої інформації, просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб або залишити Ваш контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю. Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
Написати коментар
Про байдужість
Написати коментар
Мене влаштовує
Написати коментар
Не можуть порахувати, скільки здерти з клієнта
Дякуємо за Ваш відгук.
Аби перевірити дану інформацію та надати Вам пояснення по Вашому питанню просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб.
Написати коментар
Про мобільний застосунок і неочевидні умови кешбеку
Кешбек вимагає ретельного вивчення переліку МСС та має дивні обмеження. Наприклад категорія Транспорт цього місяця не включає нічого крім міського транспорта і не застосовується коли сума більше 50 гривень.
Разом з цим відмічу що служба підтримки працює швидко, відповіді дає короткі та по темі.
Забув ще про кредити написати.
Перейти до кредитів можна двома способами:
— вверху є розділи Картки, Кредити, Депозити, такого в інших застосунках не згадаю
— внизу є пʼять кнопок розділів як це зроблено в багатьох інших банках (Моно, ізі, абанк, БВР, Кредо, Райф, ПУМБ)
так от вибравши кредити вверху я попадаю на сторінку де в мене нічого немає, мабуть тут будуть заборгованості при використаному кредитному ліміті та працюючих оплатах частинами
а вибравши кредити внизу я попадаю на звичну сторінку з інформацією о доступних мені кредитах — в мене зараз є ліміт на оплату частинами
тут також має бути інформація о поточних і навіть о закритих боргах
І ще пʼять копійок
Некоректно відображає номери з телефонної книги якщо заповнено поле «Назва компанії» і немає імʼя та призвище.
Грався з налаштуваннями, ввімкнув кнопку поповнення мобільного і бачу що в списку є всі люди з моїх контактів, але на початку декілька номерів йдуть разом без імен. Подивився що це і виявилось що це автосалони які я додав собі в контакти і які зрозуміло не мають їм)я та призвища.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням мобільного додатку GlobusPlus та прагнемо надавати клієнтам простий і зручний сервіс. Щиро вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
Написати коментар