Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
chesterfild 7 липня 2023, 17:33
Встановив дуже тупий Застосу́нок GlobusPlus для замовлення картки. через вісім тижнів я все ще бачу повідомлення: «очікуйте на результат у додатку. ми надішлемо вам повідомлення.» тупа підтримка вайбера видала таке повідомлення: «На сервері виникла помилка. Спробуйте повторити операцію або зверніться до підтірки із кодом: e30fe3aa-576f-4646−9c87−42ef4d0ea33d.»
Оператори банку теж були тупими.
Моє питання «чому так» тупо проігнорували.
Глобус
Відповідь банку
10 липня 2023, 13:01
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Тому для перевірки наданої інформації, просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб або залишити Ваш контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю. Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
66939430 21 червня 2023, 10:17
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Сталеварів, 24
Було бажання відкрити депозит у відділенні банку в місті Запоріжжя та прийняти участь у бонусній програмі від Мінфіну на яку зареєструвався 12 червня. При зверненні до відділення 20 числа саме почалась повітряна тривога, яку вирішив перечекати поруч. По закінченні тривоги двері відділення так і не відчинилися, хоча був робочий час і раніше я вже поспілкувався з працівниками. Дивує байдужість до клієнтів на даний час, хоча раніше вже мав справи з цим відділенням і нарікань не було. Тепер десятою дорогою буду обходити цей банк і знайомим закажу. Жаль змарнованого часу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gardarn 17 червня 2023, 10:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 23
Обслуговуюсь у відділенні по вул. Євгена Сверстюка 23, хороший вічливий персонал, завжди допоможуть, всім задоволений
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yrrsxzhk 15 червня 2023, 10:46
Хотіла повністю закрити кредит, три рази дзвонила на їхню гарячу лінію і три рази мені озвучували різні суми. Це як?
Глобус
Відповідь банку
15 червня 2023, 11:04
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.

Аби перевірити дану інформацію та надати Вам пояснення по Вашому питанню просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб.
Три літри 10 червня 2023, 8:40
Якщо ви звикли що застосунок показує всі операції по карті в одному місці, то Глобус вас розчарує. Тут як і в Райфі та ще декількох банках вирішили що клієнту цікаво бачити різні операції в різних місцях: головна стрічка це операції саме в застосунку, а в деталях карти оплати зроблені за допомогою карти чи *Pay.

Кешбек вимагає ретельного вивчення переліку МСС та має дивні обмеження. Наприклад категорія Транспорт цього місяця не включає нічого крім міського транспорта і не застосовується коли сума більше 50 гривень.

Разом з цим відмічу що служба підтримки працює швидко, відповіді дає короткі та по темі.

Забув ще про кредити написати.

Перейти до кредитів можна двома способами:
— вверху є розділи Картки, Кредити, Депозити, такого в інших застосунках не згадаю
— внизу є пʼять кнопок розділів як це зроблено в багатьох інших банках (Моно, ізі, абанк, БВР, Кредо, Райф, ПУМБ)

так от вибравши кредити вверху я попадаю на сторінку де в мене нічого немає, мабуть тут будуть заборгованості при використаному кредитному ліміті та працюючих оплатах частинами

а вибравши кредити внизу я попадаю на звичну сторінку з інформацією о доступних мені кредитах — в мене зараз є ліміт на оплату частинами
тут також має бути інформація о поточних і навіть о закритих боргах

І ще пʼять копійок

Некоректно відображає номери з телефонної книги якщо заповнено поле «Назва компанії» і немає імʼя та призвище.

Грався з налаштуваннями, ввімкнув кнопку поповнення мобільного і бачу що в списку є всі люди з моїх контактів, але на початку декілька номерів йдуть разом без імен. Подивився що це і виявилось що це автосалони які я додав собі в контакти і які зрозуміло не мають їм)я та призвища.
Глобус
Відповідь банку
12 червня 2023, 10:01
Вітаємо і дякуємо за Ваш відгук.

Ми постійно працюємо над вдосконаленням мобільного додатку GlobusPlus та прагнемо надавати клієнтам простий і зручний сервіс. Щиро вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
Олексій Герасименко 5 червня 2023, 14:56
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 55-А
Додаток не поганий, але після користування іншими банківськими додатками ще є над чим працювати, зате сервіс обслуговування дуже добрий, все швидко, не виходячи з дому можна оформити, хіба що з лімітом кредитним незрозуміло зараз, до війни відкривав картку монобанк, то зразу і ліміт надавали, а тепер відкриваєш кредитку, а вона як дебетова в тебе, тільки псуєш свій рейтинг кредитний, бо деякі банки які не надають ліміт, передають в УБКІ данні, тобто кредита не було, а при закритті картки, як закритий рахується.
Глобус
Відповідь банку
6 червня 2023, 11:09
Дякуємо за ваш відгук.
Рішення щодо встановлення кредитного ліміту залежить від багатьох факторів. Маємо надію, що в майбутньому зможемо змінити вашу думку та переглянути рішення щодо кредитної пропозицїї. Вдячні, що допомагаєте ставати нам кращими!
Олександр Д 4 червня 2023, 11:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 23
Коли анонсували картку «Відсоточка» — я не сильно захопився (мав тоді кілька і кредиток, і дебеток), але подумав:
оформлю, покладу трохи грошей і при якійсь надзвичайній потребі зможу використати. Оформив, перекинув туди 1тис грн і спокійно поклав картку в стіл, чекаючи нарахування якихось копійок (сума-то невелика). Через два чи три місяці зацікавився — а що ж там додалось? І виявилось, що не додалось, а ВІДНЯЛОСЬ, бо банк успішно списував кошти за смс-інформування. Я зв’язався з банком, пояснив, що ЖОДНИХ смс за цей час не отримував, тому резонне питання: за що стягувались гроші.? Отримав відповідь: смс-інформування платне, відключити неможливо. Дивно, але з того часу гроші більше не списувались (ну, або списувались так, що я цього не помічав). Але смс як не було раніше, так і після цього…
В січні 2022 року закінчувався термін дії картки і я подумав: а чи не пора закрити рахунок? В той час в додаток/застосунок банку уже чомусь не впускало, а попасти у відділення на Лівобережній з усім відомих причин не вдавалось. У відділенні на метро Дружби Народів мені сказали, що всі питання краще вирішувати в тому відділенні, де оформлювався договір (тобто на Лівобережній).
Але почалась війна… Було трохи не до поїздок по відділеннях, хоча двічі мені «пощастило» постояти перед зачиненими дверима відділення неподалік Лівобережної через повітряну тривогу (ясно, відділення було в цей час закрите… «Цікаво, а гроші під час тривоги теж не крутяться? І вони не заробляють?» — думав я).
Нарешті, я дістався до лівобережного відділення, де мене чекав сюрприз: на картці з тисячі гривень залишилось 189, все інше — списали за неактивність по рахунку.
З одного боку — сам винен, потрібно бути уважнішим до умов обслуговування, до своїх грошей, особливо з такими «голодними» банками. З іншого боку — жодних попереджень від банку, жодних смс, жодних дзвінків. Банк заробив, хоча міг би бути лояльнішим і уважнішим до клієнтів в умовах спочатку «ковіду» і всіх відповідних обмежень, а потім — розгортання війни.
А я перед останнім походом в банк ще й вагався: чи відкривати нову картку для кешбеку? Тепер — точно ні. І рекомендувати банк нікому не буду
Maksym Solomko 1 червня 2023, 16:10
Вирішив стати клієнтом банку й відкрити картку GlobusPlus через мобільний застосунок. Завантажив застосунок GlobusPlus, почав реєструватися і надав свої документи через застосунок «Дія». Потім банк вирішив іще запитати додатково довідку ВПО та не дочекався її вирішив зробити запит на кредитну історію. Без довідки ВПО стати клієнтом не можливо, якщо територіальна громада адреси реєстрації знаходиться в переліку громад, які розташовані в районах проведення воєнних (бойових) дій. Навіщо питати кредитну історію, якщо банк отримав не всі документи, невідомо.
Глобус
Відповідь банку
6 червня 2023, 11:03
Доброго дня!

Інформуємо, що процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає перевірку кредитної історії, про що Вас попередили перед реєстрацією, та Ви надали згоду на збір та обробку персональних даних. Перевірка кредитної історії, при здійсненні реєстрації в мобільному додатку, не передбачає надання кредитів, а є додатковим етапом проведення ідентифікації та верифікації.

Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
EvgenPN 25 травня 2023, 16:29
треба щось робти з сайтом та моб.застосунком. нічого не зрозуміло і періодично система висне. щодо послуг — нічого не можу сказати. раніше оформлював кредит але в іншому банку. на картку глобуса приходить зарплата
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
coffeynik 19 травня 2023, 9:05
Загалом задоволений — зручний мобільний додаток та швидка обробка переказів
serga74 11 травня 2023, 1:12
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 1
Звернувся до контакт центру банку Глобус с проханням надати виписки по рахунках на електронну адресу. Пояснив, що найближче відділення знаходиться на відстані 150 км. Але банк запропонував лише єдиний варіант звернутися до відділення. Тобто, щоб отримати один папірець необхідно подолати відстань 150 Км в одну сторону і витратити на це цілий день. Інші банки без питань надали відповідні виписки на електронну адресу. Таким чином, банк не є клієнтоорієнтований, технологічним та примушує клієнтів щоб отримати папірець витрачати час. Не рекомендую банк Глобус.
Глобус
Відповідь банку
11 травня 2023, 9:27
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.

Надання виписок по рахункам клієнтів вимагає від Банка контролювати хто саме її отримає, оскільки дана інформація містить персональні та фінансові дані клієнтів.
Саме тому надання таких виписок здійснюється без жодних обмежень у мобільному застосунку Банку та системі інтернет-банкінгу для фізичних осіб, де клієнт вже попередньо ідентифікований.
В інших випадках, надання виписки можливо лише на ті електронні адреси, які клієнт особисто вказав при оформленні відповідних рахунків. Якщо ж в Банку відсутня інформація про електронну адресу клієнта та дозвіл клієнта відправляти туди виписки, клієнту необхідно звернутись один раз до найближчого відділення та надати відповідну інформацію, що в подальшому дозволить Банку оперативно відправляти запитувану інформацію на електронну пошту клієнта.
Нам шкода, що дана ситуація справила негативне враження від обслуговування у Банку. Ми щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Parti 5 травня 2023, 10:42
3 травня зробив покупки з картки, кешбек не нарахували досі(Кілька разів дзвонив і писав в техпідтримку тільки обіцяють нарахувати і все завтра, вчора обіцяли подзвонить, але не подзвонили, тепер сказали сьогодні подзвонять і все ж нарахують кешбек.
Глобус
Відповідь банку
5 травня 2023, 15:35
Дякуємо за звернення.

Інформуємо, що кешбек за покупки, які Ви здійснили в травні донараховано.
Щиро вдячні Вам за те, що допомагаєте ставати нам кращими!
14938457 4 травня 2023, 18:50
Банк залучає нових клієнтів на обслуговування шляхом обману. В банку діє Програма лояльності «Кешбек» відповідно до умов якої цей недобанк 01.05.2023 запропонував отримати 4% кешбеку на категорію «Продукти» та 20% на категорію «Транспорт» без обмежень. Через кілька днів після вибору категорії недобанк самовільно, без попередження змінив умови на 3% за категорію «Продукти» та додавши обмеження по категорії «Транспорт». Недобанк стверджує що це не обман, а «технічна помилка», тільки не може відповісти чому «технічні помилки» спричинені банком цей недобанк вирішує за рахунок інтересів клієнтів. Абсолютно не клієнтоорієнтовний підхід. Нікому не раджу мати справу з недобанком який обіцяє одне, а після укладення договору каже «ми помилились» і самовільно змінює умови.
Глобус
Відповідь банку
5 травня 2023, 14:13
Вітаємо Вас!

Повідомляємо, що на момент вибору вами категорії кешбеку «Продукти» відсоток кешбеку був вказаний корректно і становив 3% за розрахунок власними коштами і 1,5% за розрахунок кредитними. Щодо відображення інформації про умови кешбеку в категорії «Транспорт», то нажаль під час оновлення додатку була відображана не повна інформація. Дана технічна помилка була швидко усунута Банком протягом декількох годин, про що вже Вас було проінформовано.
Нам шкода, що дана технічна помилка справила негативне враження. Банк докладе максимум зусиль для уникнення виникнення подібних технічних помилок у майбутньому. Ми щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
gepard76 1 травня 2023, 12:22
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 1
Сьогодні вранці при виборі умов кешбеку на категорію Продукти значилося 4 відсотки за власні кошти, а вже за кілька годин банк на власний розсуд встановив 3 відсотки. Тобто змінюють умови як заманеться. Такі дії викликають недовіру до банківської установи. Геть не задоволений!
Глобус
Відповідь банку
1 травня 2023, 14:30
Вітаємо Вас!

Повідомляємо, що дійсно трапилась технічна помилка у відображенні відсотку кешбеку на травень місяць у категорії «Продукти» при розрахунку власними коштами. Дана помилка була швидко усунута Банком та наразі відсоток кешбеку відображається коректно.

Нам шкода, що дана технічна помилка викликала недовіру до Банку. Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
gavrilyuc 28 квітня 2023, 10:26
Я з цьой шарашкіной канторой ніколи не зв’язувався, але вже не вперше мені телефонують з приводу банка глобус. Це якшо чесно мене бісить, вже не перший рік таке твориться, не перший клієнт який бере кредит, вказує мене як поручитель і якимсь боком якісь невідомі мені особи беруть кредит вказавши мене як довірене лице в кредитних договорах, чому ніхто не телефонує поручителям зв’язкам і тп за для перевірки чи все вірно чи знає ця особа того хто хоче взяти цей кредит чи ні чи не проти якшо та особа бере кредит і тд. Це же проще пареної репи, менше проблем з повертанням кредиту і видачею їх тим хто його можливо не верне. Якшо хтось захоче користуватись таким недолугим банком то знайте, що такий банк невміє цього робити, або ж це все робить спеціально, щоб за рахунок виданих кредитів продати їх колекторам щоб по двойній сумі відмити кошти які були взяті у спонсорів.
Глобус
Відповідь банку
28 квітня 2023, 14:26
Доброго дня!

Дякуємо за Ваш відгук та за те, що допомагаєте ставати нам кращими!

Щодо ситуації викладеної у Вашому зверненні, повідомляємо, що Банком прийнята та взята до уваги інформація, яка буде детально перевірена.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mango555 28 квітня 2023, 8:43
У мене в цьому банку зарплатний проєкт, і обирати його для власного обслуговування не стала б. Можу сказати, що банк серйозно технологічно відстає від своїх конкурентів. Або теба покращувати банкінг, або так банк скоро втратить всіх клієнтів
Глобус
Відповідь банку
28 квітня 2023, 11:53
Доброго дня!

Дякуємо за Ваш відгук.

Банк постійно працює на вдосконаленням власних процедур та технологій, в тому числі і в частині впровадження сучасного та зручного інтернет-банкінгу.

Нам дійсно шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vira1997 22 квітня 2023, 9:50
Маю в цьому банку кредит, до війни працювала і вчасно платила. Але почалась війна, я втратила роботу, і платити як раніше не можу. Просила реструктуризацію, на зустріч не пішли, зато щодня дзвонять неадекватні люди з вимогою погашення, невже вони справді думають, що від їхніх дзвінків у мене раптом з«являться гроші? Я не відмовляюсь платити, але погасити все і відразу просто не маю чим
Глобус
Відповідь банку
24 квітня 2023, 9:15
Доброго дня.

Дякуємо за Ваше звернення.

Інформуємо Вас, що на сьогоднішний день Банк пропонує Клієнтам проводити реструктуризацію кредитної заборгованості на умовах чинних програм реструктуризації.
Для отримання умов реструктуризації по Вашому кредиту просимо звернутися до відділення, де Ви обслуговуєтесь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Saku 18 березня 2023, 11:02
Відділення за адресою: Житомир, вул. Басейна, 3
Як довгостроковий клієнт Глобусу, я маю багато позитивних вражень про цей банк. Професіоналізм та відповідальність працівників банку, їхнє бажання допомогти та зробити все можливе для задоволення потреб клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TILOH 17 березня 2023, 22:46
Сегодня заходил в поисках нужной услуги и забрать кое какую бумагу, возможный объем услуги к сожалению мне не подошел, однако опять вышел из отделения банка в хорошем настроении.

Сотрудницы подробно проконсультировали по услуге и рассказали по моей бумаге то что я не спросил бы сам.

Приятно удивляет что я там бываю примерно раз в год, но мне не нужно рассказывать кто я такой и какой мой номер счета — они помнят клиента по имени.

Такой бы коллектив в онлайн саппорт, могли бы конкурировать с моно.

— отзыв и галочки ниже касаются исключительно днепровского отделения.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Galina1310 16 березня 2023, 13:04
Відзначу зручний та зрозумілий інтернет-банкінг, який дозволяє мені здійснювати різноманітні операції зі своїм рахунком без зайвих зусиль та часових витрат
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝