×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Глобус Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.85 | 44.5 |
USD | 41.8 | 42.3 |
Всі курси банку |
Некомпетентність працівників call-центру
Неодноразово повторили питання, але й це не допомогло. На зауваження з приводу ненадання запитуваної інформацію, оператор жодним чином не відреагував, продовжував вести монолог…
Висновок: особливої допомоги новий (можливий) клієнт від працівників банку, які не володіють достатніми знаннями та навичками, скоріш за все не дочекається.
Коментарі (2)
Ліміт 400 тис на рік
У інших банках такої проблеми немає.
Хотілось би і надалі користуватись послугами банку
Коментарі (2)
Реакція банку на відгуки, = зниження Кредитного ліміту до 0грн.
Якихось фінансових причин робити таке в банку небуло, так як заборгованості завжди було погашено для використання грейсу.
На мою думку, такая ситуація показує що Банк Глобус, — нестабильній і статися може все що завгодно за емоційним рішенням якогось менеджера.
Тому вкрай не раджу нести в цей банк свої гроші не те що на Депозит, а навіть на розрахунковий рахунок.
Коментарі (3)
Заблокирован счет
Написати коментар
Неможливо закрити договір
Коментарі (2)
Очень быстрое оформление страхового случая
Коментарі (1)
Підтримка знущається
Коментарі (1)
Про Д О 62 дні грейсу по картці GlobusPlus
На початок вересня сумма погашення для грейсу становить: -12496,73грн.
Відповідно, залишилось аж +3,27грн.
Поповнюємо його кешбеком у 209,59, стає: +212,86
Витрачаємо:
-1грн.
-99,97грн.
Залишається: +111,89
Поповнюємо на:
+177грн.
+1211,11грн.
Залишок: +1500грн.
Витрачаємо:
-1499грн.
Залишок: +1грн.
А тепер увага, сумма погашення для грейсу становить: -12499грн.
Чому? Адже вже були поповнення в цьому місяці (і навіть мінімальний платіж світиться 0грн.) сумарно на:
+209,59
+177грн.
+1211,11грн.
Чому це не враховано у якості погашення ???
Чому витрати в цьому місяці не перейшли для погашення в наступний ???
Де ці пільгові до 62 дні для них ??? Про які доречі йдеться у Договорі.
Чи це дія «магічного» префікса «до» перед кількістю днів?
Тех. підтримка у роз’ясненнях оперує такими пунктами Додатку 3, «Публічної пропозиції.»:
4.2.2.
4.2.2.1.
4.2.5.
Якщо це дійсно ваші пояснення, а не якась помилка, ну що ж то ваша справа.
Але. я таки вважаю що у вас один документ суперечить іншому.
Це не прозоро, брудно і вводить в оману.
В інших банках такої дичини по кредитці з грейсом немає. (наприклад А-Банк, IdeaBank)
Коментарі (2)
очень компетентная служба поддержки
Написати коментар
Відгук про кешбек
Але за обраною партнерською категорією кешбек НЕ нараховано.
Тех. підтримка у вайбері взагалі не розуміє що їй кажуть.
І просто бісить своєю некомпетентнісю.
Посилається на все що завгодно аби тільки від не відчепились.
Просто ДНО!
Прикладаю скріни, з додатку на яких ніде не вказано яка саме форма оплати повинна бути, — через тірмінал або онлайн.
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/823b01a630a74115af0df09e5acadf8d.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/ebbfe7763e28410d3f4734a4f98f87e6.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/a20f3b2d916c28d6c10fc609dd1c95f7.jpg
Коментарі (1)
Жахливе обслуговування
Коментарі (1)
Банк нормальний
Коментарі (4)
Банк мошенник
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми постійно працюємо над покращенням наших продуктів та процедур
Аби ми могли перевірити дану інформацію та надати Вам змістовну відповідь, просимо Вас у бідь-який зручний спосіб надати більш детальну інформацію.
Коментарі (20)
Банк регулярно блокирует средства на карточном счету
Коментарі (2)
Открытие счета — одно удовольствие.
К слову и тарифы на обслуживание очень приемлемые!
Написати коментар
Обещанного год ждать (больше года)…
В приложении Банк предоставил ещё один договор, но с НЕДОСТОВЕРНОЙ информацией (банк указал НЕСУЩЕСТВУЮЩУЮ недвижимость, за что после от банка поступили извинения). Однако такой договор естественно подписан не был, о чем сообщили банку, в том числе через личные сообщения на сайте Минфина.
Дословный ответ Банка, данный более года назад (май 2022): «По информации разработчика проблема выявилась более масштабная чем казалось на первый взгляд и требует внесение изменения в логику работу приложения. Разработчик ориентировал нас, что данная ошибка будет исправлена с новой поставкой приложения, которая ожидается в середине июня. Приносим свои извинения за неудобства.»
Прошло больше года, ошибку в приложении так и не устранили, а в личных сообщениях на сайте Минфина уже даже не отвечают.
Оператор в службе поддержки банка указывает на то, что отказано в обслуживании по карте Глобус+, причины естественно не могут сообщить… хотя о них и так знаем — банк внёс в предложенный проект договора недостоверную информацию, при этом «масштабную» проблему приложения никто устранят не желает, легче просто отказать в обслуживании.
Коментарі (4)
Для регистрации в мобильном приложении надо посещать отделение
Коментарі (2)
не работает нормально информирование по операциям
поэтому буду закрывать карту. счастливо оставаться.
Написати коментар
Стосовно додатка .
Стати клієнтом GlobusPlus можна онлайн з можливістю подачі документів за допомогою ДІЯ або фотографування власних ідентифікаційних документів. Користування BankID доступно діючим клієнтам банку, які пройшли повноцінну ідентифікацію згідно вимог чинного законодавства.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Для перевірки інформації, просимо у будь-який зручний для Вас спосіб залишити контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Дякуємо за Ваш відгук.
Коментарі (2)
Вічливі і компетентні співробітники
Хотілося, щоб з вас брали приклад і інші банки.
Написати коментар