Блокування без підстав.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Глобус Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Зазначаю, що єдина операція, яка могла викликати питання, була пов’язана з обміном криптовалюти. Яку я ще з того року тримав на біржі. Це була одна єдина транзакція.
Усі інші операції за останні два роки — звичайні побутові витрати.
Я надав документи, що підтверджують мій фінансовий стан, а також скріншоти походження коштів, і жодних порушень умов договору з мого боку немає.
Банк повідомив мене, що блокування пов’язане з нібито отриманою скаргою на мою адресу.
Однак відправник коштів підтвердив, що жодних скарг на мене не подавав.
На моє прохання надати копію відповідної заяви, мені було відмовлено з формулюванням, що «обмін скарг між банками є конфіденційним».
Це виглядає як зручне прикриття для незаконного утримання моїх коштів, оскільки без фактичного підтвердження скарги банк не має законних підстав для таких дій.
Більше того, у законодавстві України криптовалюта не є забороненим видом активу, і проведення операцій з нею саме по собі не визначене як ризикова операція.
Відповідно, посилання банку на «ознаки ризику» без конкретних доказів і без зазначення правової норми — є формальним і не обґрунтованим.
Тому нікому не рекомендую користуватися послугами цього банку, оскільки така практика ставить під сумнів безпеку коштів клієнтів і відповідність дій банку законодавству України.
Наразі я звертаюся до юриста для підготовки позову та подання офіційної скарги до Національного банку України.
Дякуємо, що залишили свій відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативне враження від користування послугами банку.
Блокування вашої картки відбулося відповідно до внутрішніх правил фінансового моніторингу банку, які ґрунтуються на вимогах чинного законодавства України та умовах договору банківського обслуговування.
Додаткову інформацію щодо ситуації та можливих шляхів її вирішення вам надіслано на електронну пошту.
Дякуємо за зворотний зв’язок. Будемо раді допомогти розв’язати це питання якнайшвидше.