Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Блокування без підстав.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
TarasHosti 22 жовтня 2025, 14:28
Хочу висловити глибоке занепокоєння діями банку, який без достатніх правових підстав заблокував мої кошти, посилаючись на «операції, що мають ознаки ризику, визначені законодавством» та нібито не відповідають умовам договору комплексного банківського обслуговування.

Зазначаю, що єдина операція, яка могла викликати питання, була пов’язана з обміном криптовалюти. Яку я ще з того року тримав на біржі. Це була одна єдина транзакція.
Усі інші операції за останні два роки — звичайні побутові витрати.
Я надав документи, що підтверджують мій фінансовий стан, а також скріншоти походження коштів, і жодних порушень умов договору з мого боку немає.

Банк повідомив мене, що блокування пов’язане з нібито отриманою скаргою на мою адресу.
Однак відправник коштів підтвердив, що жодних скарг на мене не подавав.
На моє прохання надати копію відповідної заяви, мені було відмовлено з формулюванням, що «обмін скарг між банками є конфіденційним».
Це виглядає як зручне прикриття для незаконного утримання моїх коштів, оскільки без фактичного підтвердження скарги банк не має законних підстав для таких дій.

Більше того, у законодавстві України криптовалюта не є забороненим видом активу, і проведення операцій з нею саме по собі не визначене як ризикова операція.
Відповідно, посилання банку на «ознаки ризику» без конкретних доказів і без зазначення правової норми — є формальним і не обґрунтованим.

Тому нікому не рекомендую користуватися послугами цього банку, оскільки така практика ставить під сумнів безпеку коштів клієнтів і відповідність дій банку законодавству України.
Наразі я звертаюся до юриста для підготовки позову та подання офіційної скарги до Національного банку України.
Глобус Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2025, 17:44
Вітаємо, Тарасе 👋🏻
Дякуємо, що залишили свій відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативне враження від користування послугами банку.

Блокування вашої картки відбулося відповідно до внутрішніх правил фінансового моніторингу банку, які ґрунтуються на вимогах чинного законодавства України та умовах договору банківського обслуговування.
Додаткову інформацію щодо ситуації та можливих шляхів її вирішення вам надіслано на електронну пошту.

Дякуємо за зворотний зв’язок. Будемо раді допомогти розв’язати це питання якнайшвидше.

Коментарі - 14

+
+16
Qwerty1999
Qwerty1999
22 жовтня 2025, 19:46
#
«єдина операція, яка могла викликати питання, була пов’язана з обміном криптовалюти.»

+
0
TarasHosti
TarasHosti
23 жовтня 2025, 1:39
#
Єдина, а банк постійно мені пише що виявив операції, які мають ознаки ризиковості визначені законодавством, ніде ні в законодавстві чи в умовах банку, не писало про заборону криптовалюти. По друге, на мене ніхто жалоби не кидав, відправник сам це підтвердив. То чому мені пишуть що на мене є скарга? копію скарги вони не дають
+
0
Три літри
Три літри
22 жовтня 2025, 20:15
#
Підставою для блокування є підозра — згідно закону цього достатньо

Зазначаю, що єдина операція, яка могла викликати питання, була пов’язана з обміном криптовалюти.

і ти сам тільки що написав що банк має причини підозрювати
+
0
TarasHosti
TarasHosti
23 жовтня 2025, 1:41
#
І що? криптовалюта у нас заборонена? раді одної операції розривати відносини? хоча скріншоти з біржі я надав, відправник і власник аккаунту на біржі той самий.
+
0
Три літри
Три літри
23 жовтня 2025, 7:02
#
До чого тут криптовалюта сама по собі? Ти купував чи продавав криптовалюту через банківський переказ в якому у призначенні платежу вказано що це операція з криптовалютою? Чи може оплатив покупку крипти картою через еквайрінгову операцію?

Для чого ці дитячі спроби зробити здивовані очі коли ти чудово знаєш що справа в переказах с карти на карту? Ти ж сам в наступному коментарі пишеш що це звичайний п2п, а не операція безпосередньо з криптою.
+
0
TarasHosti
TarasHosti
23 жовтня 2025, 12:02
#
Я продав 1 раз крипту. Крипта до того, що після того як я сказав звідки мені надійшли ці гроші і за що, банк сразу розриває відносини, і написали що не обслуговують людей, які повязані з криптою. Чому це ніде не пише у договорах банку? Тим більше це всього навсього тільки 1 переказ. Я ніколи за 2,5 років не відправляв п2п, тільки звичайні покупки, тут захотів закрити кредит, і згадав що у мене залишилась крипта, і мені відмовляють в обслуговуванні, опісля того як я надав їм інформацію щодо цієї операції.
+
0
TarasHosti
TarasHosti
23 жовтня 2025, 12:05
#
У мене ОДНА єдина операція поповнення карти була криптою, всі решта операцій я сам зі своєї карти поповняв. П2п повторю нікому не відсилав.
+
0
TarasHosti
TarasHosti
23 жовтня 2025, 1:43
#
Банк каже що на мене скарга, тому заблокували рахунок, а на мене відправник не подавав ніякої скарги.
+
0
Три літри
Три літри
23 жовтня 2025, 7:03
#
А ти впевнений що «відправник» реальний власник карти з якої був переказ грошей? Ти ж навіть не знаєш хто це.
+
0
TarasHosti
TarasHosti
23 жовтня 2025, 11:58
#
Я знаю його. З ним звязався. Він давно на біржі торгує. Фіо на біржі співпадає з фіо відправником
+
0
TarasHosti
TarasHosti
23 жовтня 2025, 12:04
#
Він підтвердив, шо ніякої на мене скарги не подавав, якщо тобі так прям інтересно, зайди в відгуки 2022 року, і побачиш там жінка писала, з подібною ситуацією.
+
0
TarasHosti
TarasHosti
24 жовтня 2025, 15:22
#
«Додаткову інформацію щодо ситуації та можливих шляхів її вирішення вам надіслано на електронну пошту.»

мені написали їхати у відділення і розривати відносини, ніяких інших можливих шляхів вирішення не пропонували
@відповідь глобус банку
+
0
TarasHosti
TarasHosti
24 жовтня 2025, 15:22
#
Мені написали їхати у відділення і розривати відносини, ніяких інших можливих шляхів вирішення не пропонували
@відповідь глобус банку
+
0
Browifi
Browifi
28 жовтня 2025, 15:15
#
Не раджу цей банк, вони не клієнто оринтовані і їм байдуже на вас.

Банк надає вам онлайн регістрацію. Після надходження грошей, блокує рахунок і потребує щоб ви зʼявились у відділення для якоїсь перевірки з паспортом. Банку я можу надати усі документи та провести онлайн відеоконференцію, но вони відмовляються і вимагають тільки явка. Чому так, банк не коментує. В них тільки одна фраза — явитись у відділення. Банк чхати хотів що відділення за декілька сотень кілометрів від вас, він чхати хотів на вас що саме ті заблоковані гроші вам потрібні на квиток. Відповідь підтримки хамська, ніякої поваги до вас! Майте на увазі, що це пастка від банка, надати онлайн регістрації, заблокувати гроші і далі ставляться до вас не як до клієнта, що ви їм винні. Якщо у вашому місті немає відділення не відкривайте рахунок, а особисто якщо ви закордоном. Вирішується через суд! Працівники не адекватні, говорять хамськи та відповіді шаблонні. Блокують гроші без підстав.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.5
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.5
Всі курси банку