Пастка Globus to Revolut, проблеми переказу з Глобус банк на Револют.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Глобус Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Маю картку Глобус в Евро та в Доларі.
Переказати власні гроші з цих карток на свою картку у Револют неможливо.
Банк раніше дуже подобався, але цей момент — справжня пастка.
Неодноразово звертався на підтримку банку, кажуть всякі відговорки.
Остання версія, чому я не можу переказати свої гроші з Глобуса $ на Револют $ це «Отримувач не проходить перевірку платіжного сервісу (сервіс, що забезпечує здійснення переказів), тому необхідно здійснювати переказ на іншого отримувача.»
Це взагалі відписка, адже контакти «служби перевірки платіжного сервісу» не надаються.
Нагадую, що відправляю гроші я сам собі з картки в $ та картки в € Глобус банк на Revolut. Сума незначна +/- 300$ 250€. Ліміти переказів не вибрані.
Отже, якщо банк читає ці коментарі то прошу втручання в цю ситуацію, щиро радив весь час ваш банк я відмінний, але такого не очікував.
Зі службою підтримки я зв’язувався, тому не треба писати тут пораду — зв’яжіться з службою підтримки, краще просто допоможіть клієнту.
Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Під час відправлення валютних переказів проводяться додаткові перевірки згідно з вимогами чинного законодавства. У вашому випадку служба підтримки надала повну та коректну інформацію щодо причин, через які виконання операції наразі неможливе.
Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, завдяки таким повідомленням маємо змогу вдосконалюватись. Сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.