За зняття $ з картки $ комісія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Глобус Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Хочу поділитися своїм негативним досвідом користування доларовою карткою від Глобус Банку під час поїздки до США.
📌 Я зняв 1000 доларів у банкоматі WELLS FARGO (США), а з картки списалося $1066.
При цьому в тарифах вказано. В установах, торгових точках та банкоматах інших банків за межами України 2% + 75,00 грн
Звернувся до банку із запитом: «Як так? Знято 1000$, а списано 1066$?» — хотів отримати калькуляцію.
Відповідь банку: «Банк тимчасово блокує +6%, а потім повертає частину».
Десь таке бачили? Ну добре, погоджуюсь. Чекаю.
Приходь повідомлення про списання коштів з гривневої карти 925 грн. Це вже друга комісія — подвійне списання і з доларової, і з гривневої картки. Фактично 22.23 USD з карти в грн та 21,37 USD з картки в долл.
Я знову в підтримку. Відповідь була ще більш тривожною: «Це не комісія, а курсова різниця через подвійну конвертацію: долар → євро → долар, бо всі операції MasterCard проходять у євро».
У мене доларова картка. Я знімав долар у США. Жодної іншої валюти! Яке ще «долар-євро-долар»?! І це ж не перша картка MasterCard яку я використовую.
Відповідь: В нашому Банку саме так відбувається конвертація.
Жоден інший банк, яким я користувався за кордоном, не застосовує такої практики.
Я як споживач, вважаю це штучною схемою, яка створює приховану комісію, непередбачувану для клієнта.
У додатку немає попереджень про це. А ще повідомлення про операції з гривневої картки надходять російською мовою.
Але питання не у відповіді, а у принципі: чому ця схема взагалі існує, і чому її наслідки не прозорі для клієнта?
У підсумку мені порадили звернутись на імейл банку.
Висновок: Комісія понад 4,86% за зняття власних коштів у тій самій валюті — це неприпустимо.
Подвійна конвертація для операцій у доларах з доларової картки — це обман.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією під час користування валютною карткою за кордоном.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк