Неможливо оплатити комунальні послуги по квитанції.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Глобус Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Але при оплаті через цей банк все зовсім не так.
Перше з чим зіштовхнулася, це повне непорозуміння спеціалістів з чат-бота чимось допомогти клієнту.
Питаєш про одне, тобі як папуга відповідь пишуть одні і ту ж по 10 раз, яка не відноситься до твого питання.
А тепер про сплату комунальних послуг, що б нараховувався кешбек.
Сплатити можна тільки після 15 числа — т. е. якщо у тебе не було можливості сплатити з 15 по 30 число, то з 1 по 14 ти оплатити не можеш — система не приймає платежі. Пишуть сплачуйте по реквізитам, але там кешбеку немає. У всіх банках можна сплатити в любий зручний час, і нарахують кешбек.
Цей банк не зацікавлений в тому що клієнти несли в нього гроші, а дуже шкода!
Прийшло 15 число і не можна сплатити тому що в маленьких містах немає загальної квитанції, і в абонентів немає о/р ІРЦ
А по о/р клієнта сплатити не можна, тому що банку потрібно тільки о/р ІРЦ установи.
Зателефонувала в теплоенерго, водоканал вони не знають ніяких номерів ІРЦ.
Т. е. Банк Глобус взагалі не зацікавлений в тому що б клієнти сплачували комунальні у них.
Пишу консультанту, вона 10 раз написала як під копірку одну і ту саму відповідь. Що без номеру о/р ІРЦ сплатити не можна. Т. е. банк розрахований тільки на великі міста де є єдина квитанція.
Хочу звернути увагу керівництва банку, що такими діями ви втрачаєте клієнтів, чи вам дохід Ваш не важливий? Вам клієнти не потрібні?
Дякуємо, що поділилися досвідом. Нам прикро, що у вас виникли труднощі з оплатою комунальних платежів.
Більшість сервісів працюють таким чином, що оплатити рахунок можна лише після його надходження в систему. Якщо попередній рахунок уже оплачено — новий з’явиться тільки після виставлення постачальником. У деяких ОСББ чи сервісах у новобудовах бувають інші умови, де можна сплачувати наперед — але це радше виняток.
Що до ситуації з ІРЦ, прохання надіслати фото квитанції в службу підтримки. Вони зафіксують звернення та передадуть запит на додавання установи в застосунок. На це потрібно буде деякий час. Ви можете написати на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Дякуємо, що допомагаєте нам покращувати сервіс 🧡