Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

проблеми з поверненням коштів при оплаті карткою та поверненні товарів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
himik1977 1 липня 2025, 14:09
28 травня 2025 року в магазині Епіцентр за адресою місто Київ, пр. Степана Бандери 11а, я здійснив покупку на суму 299 грн (автомобільні змазки), розрахунок був здійснений банківською пенсійною карткою банку Глобус. Оскільки дані товари не підійшли до мого автомобіля то я впродовж 2 годин повернув дані товари на касі повернення цього ж магазину. Кошти на картку не були одразу зараховані. В мобільному застосунку Банку Глобус транзакція про покупку товарів в магазині була, повернень коштів не було. Не дочекавшись повернення коштів я 03.06.2025 року зателефонував на гарячу лінію банку, де оператор перевіривши всі дані повідомив мені що триває перевірка транзакції, і кошти повернуться в термін до 30 днів. Пройшов період часу коштів не повертались. 10.06.2025 року я знову зателефонував до банку, і оператор знову мені повідомив про те що транзакції перевіряють і кошти повернуть автоматично через 30 днів. Я вже змирився бо чекати лишилось два тижні. Минув термін що перевищує більш ніж 30 діб, кошти не повертаються, транзакція з історії розрахунків зникає повністю, оператори розводять руками ніби то я взагалі нічого не купляв. Магазин повідомив що повернення здійснив у повній сумі без затримок та вчасно. Де ділись мої кошти мені не відомо, чому в історії розрахунків була видалена транзакція з купівлі, не відомо. Зараз очикую на повернення ще однієї суми на 960 грн, чекаю мабуть туж саму історію. НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОРИСТУВАТИСЬ ПОСЛУГАМИ ДАНОГО БАНКУ, ВІДНОШЕННЯ НЕГАТИВНЕ ДО КЛІЄНТІВ. Прошу здійснити перевірку даного факту, відреагувати на халатність та вчинити дії з повернення моїх коштів.
Глобус Банк
Відповідь банку
2 липня 2025, 13:17
Вітаємо👋🏻

Дякуємо за детальний відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Наші спеціалісти вже зв'язалися з вами для оперативного вирішення питання.

Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, завдяки таким повідомленням маємо змогу вдосконалювати сервіс. Сподіваємось, що подальше користування послугами банку буде для вас зручним і позитивним досвідом.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 серпня 2025, 13:27
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/08/19/156876058/

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.55
EUR 48.75 49.6
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.55
EUR 48.75 49.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Глобус Банк 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝 / проблеми з поверненням коштів при оплаті карткою та поверненні товарів