Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися

Дивні ліміти. Жахливе обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
maxsafronenko 23 березня 2025, 10:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 55-А
Доброго дня. Хочу залишити відгук про цей банк.
Переказав кошти, щоб оплатити кредит. Виявилося, що через оплату через платіжні сервіси банк бере комісію. «Окей, перекажу на карту іншого банку по реквізитам IBAN, щоб з іншої картки оплатити без комісії «- подумав я про себе. Але при проведенні платежу вибило помилку «Перевищено ліміт по рахунку на видаткові операції». Написав у підтримку, сказали, що просто треба почекати до 9:00, бо платежі по реквізитам проходять тільки в операційний час. Почекав, спробував і знову нічого не вийшло. Знову написав у підтримку. Виявилося, що в мене нічого не вийде, бо в них є річний ліміт на видаткові операції про вичерпання якого ніхто не попереджує, коли вже він закінчується. Тільки при реєстрації в додатку банку десь в договорі є про це інформація, але нагадування, що цей ліміт скоро буде використано ніхто не попереджує. Перший оператор взагалі не зрозуміла суті проблеми і надала невірну інформацію. Другий оператор зрозуміла відразу що до чого і пояснила як все владнати, але не хотіла фіксувати скаргу на першого оператора виправдовуючи її дуже довго на що я витрачав свій час. Два оператори дуже повільно вирішували моє питання чим викликали роздратування і сам банк мене підставив, бо по факту заморозив 8100 грн на той час поки я не надам документи для підвищення цього ліміту. Тим паче це був вихідний день, тому як би я не старався, вирішити питання раніше понеділка не було змоги. Було б добре, щоб про вичерпання цього ліміту попереджали заздалегідь, я би не скидав ці кошти і не мав би стільки проблем.
Глобус
Відповідь банку
24 березня 2025, 16:29
Вітаємо, Максим👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час здійснення оплати.
Ліміти на видаткові операції – це вимога законодавства, яка допомагає забезпечити безпеку фінансових операцій.
Відповідно до умов договору про банківське обслуговування, публічна частина якого розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html, Банк може запитувати додаткові документи або відомості для проведення необхідних перевірок, зокрема щодо джерел коштів або фінансових операцій.
Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо відсутності попередження про досягнення ліміту та виправимо технічні налаштування у разі наявності недоліків.

Ми цінуємо ваш відгук і працюємо над тим, щоб зробити сервіс зручнішим. Наші спеціалісти вже зв’язалися з вами для вирішення ситуації.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.4 41.9
EUR 44.4 45.2
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.4 41.9
EUR 44.4 45.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝 / Дивні ліміти. Жахливе обслуговування