Заблокували і утримують кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Відкрив рахунок в Глобус Банку, для особисто користування, тому що були гарні умови обміну валюти, а саме євро і гарний кешбек на різні категорії. Так як у моєму місті немає відділення Глобус Банку, довелось перекинути кошти з інших банків на Глобус Банк. Після кількох платежів, банк заблокував карту без пояснень та утримує мої кошти. Звернувся до підтримки в телеграм, щоб уточнити причину блокування, в чаті вказали, що слід звертатись на електронну адресу, так як підтримка в телеграм не володіє інформацією. Написав лист на електронну адресу, довгий час не отримував відповідь. Потім зателефонував до служби підтримки і пояснив ситуацію, вони сказали чекати відповідь на електронну адресу, або запропонували їхати до найближчого відділення тобто 200 км до одного міста і 300 км до іншого міста, оскільки в моєму обласному центрі немає відділення банку. Це взагалі неповага до клієнтів, я що винен в тому, що банк не відкрив відділення в обласному центрі? (м.Кропивницький). Згодом надійшла відповідь на електронний лист і попросили надати документи походження коштів, я надав документи. Пройшло кілька днів, жодної відповіді не отримав, карта з коштами заблокована. Писав повторно на електронну адресу, просто ігнорують, в чаті телеграм підтримки посилаються на ст. 20, що можуть розглядати до 30 діб. Ну що за маячня?!!! Заблокували значну суму коштів, пропонують поїхати в іншу область у відділення банку? А Ви не подумали. що людині заблокували всі її кошти і чому клієнт банку має витрачати кошти 1000 в одну сторону 1000 в другу сторону, банк це компенсує… Думаю, що ні. Прошу вирішити ситуацію в найкоротший термін! Іншим користувачам Мінфін, я не раджу співпрацювати з даним банком, якщо таке відношення буде продовжуватись.
Написати коментар
Коментарі - 5
От дивно читати що людина відкриває рахунок в банку відділення якого в її місті немає і непрозорими шляхами поповнює рахунок. Зрозуміло це викличе підозри у будь якого банку, не тільки у Глобуса.
Треба якось наперед продумувати все. І чи отримувати на рахунок виключно білі зрозумілі гроші, наприклад зарплату. Чи для прокруток та інших напівлегальних операцій відкривати картку в тому банку відділення якого є поруч.
Треба якось наперед продумувати все. І чи отримувати на рахунок виключно білі зрозумілі гроші, наприклад зарплату. Чи для прокруток та інших напівлегальних операцій відкривати картку в тому банку відділення якого є поруч.
- +
- 0
- Юрій Юрченко
- 19 листопада 2024, 13:17
- #
Кошти білі і зрозумілі. Банк спокусив тим , що він має привабливий курс євро на покупку і кешбек.
- +
- 0
- Ответ банка
- Банк Глобус
- 19 листопада 2024, 10:04
- #
Вітаємо.
Повторно інформуємо Вас, що питання отримання Вами численних р2р переказів від різних осіб, а також надані Вами пояснення знаходиться на розгляді служби Банку.
Просимо дочекатися на результат цього розгляду.
Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено у найкоротший термін.
Повторно інформуємо Вас, що питання отримання Вами численних р2р переказів від різних осіб, а також надані Вами пояснення знаходиться на розгляді служби Банку.
Просимо дочекатися на результат цього розгляду.
Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено у найкоротший термін.
- +
- 0
- Юрій Юрченко
- 19 листопада 2024, 13:18
- #
Численних переказів, це 10 транзакцій? В моєму розумінні , численні перекази значно більше ніж 10 транзакцій. У моєму випадку було 10 транзакцій.
- +
- 0
- Юрій Юрченко
- 19 листопада 2024, 13:40
- #
Прошу Вас пришвидшити розгляд моєї ситуації
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися