Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахраї під вивіскою «Глобус Банк» у Харкові

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
LtCol 18 липня 2024, 17:50
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 1
15 липня 2024 року, необачно за рекламою на сайті Мінфін звернувся до нібито відділення Глобус банку у місті Харкові. Запитав чи можна розмістити депозит на 100 000 або більше? Відчинили широко двері, незважаючи на повітряну тривогу, за півгодини оформили депозит, заволодівши готівковими коштами і проводили з чомусь саркастичними усмышками до виходу під керуванням цим процесом з боку жінки, на яку як на старшу вказували усі присутні спільники — прізвище «Карпенко».
Наступного дня приїхав знов о 14-й (нібито кінець їх обідньої перерви), щоб відповідно до заяви-договору доповнити депозит готівкою, яку зумів отримати наступного дня, тобто 16го. Але, починаючи з 14ї і до «кінця робочого дня» — 18 години у це приміщення мене вже не допускали, мотивуючи повітряною тривогою.

Наступного дня 17-го липня ситуація повторилася один в один. Але виникла одна несподівана відмінність. Жінка «Карпенко», яка до цього моменту самоідентифікувала себе, як керівник цього відділення (відколи я спілкувався з нею з 15 липня) — тепер 17 липня заявила, що я не є клієнтом банку (!) і тому сюди вона мене не пустить (!), а на моє здивоване заперечення, що в мене є договір «вами підписаний!» відповіла: «Я договір з вами не підписувала». Все. Занавіс.
Через те, що в мене не було договору одразу на руках і я не міг перевірити ці цілком несподівані слова — я вимушений був уїхати за місцем, де знаходився договір, і передивитись його, щоб зрозуміти правду.
Пізніше того дня 17го я упевнився в тому, що дійсно «Карпенко» його не підписувала, хоча на сайті банку відображається саме таке, причому єдине прізвище керівника у Харкові. А у заяві-договорі дійсно виявився підпис іншої людини (чоловіка) без позначення посади. Це прізвище мені нічого не говорить, знайти згадку про нього на сайті банку не зміг. Печатка нагадує дитячі штампік, який можна купити в дитячих іграшках-штампіках для начальних класів та дитсадків.

18го знову приїхав о 14:00, вже зателефонувавши завчасно до поліції та на гарячу лінію цього банку, і попередив оператора лінії про те, що коїться і про те, що я викликав поліцію за ознаками і підозрою на шахрайське заволодіння моїми готівковими грошами 15 липня від виглядом відкриття депозиту у приміщенні під вивіскою «Глобус банк». Поліція за 20 хвилин приїхала, заява на притягнення шахраїв до відповідальності прийнята, пояснення надані. Чекаю на подальше розслідування та кримінальне провадження.
Бережіться цього банку і реклами навіть на Minfin, що дуже прикро.

P. S. Складається підставне враження що спільники у «Карпенко» таки є у центральному офісі цього банку, тому що при спробі зареєструватися у додатку, і перевірити депозит через їх офіціальний додаток «Глобус плюс» — це виявилось для мене неможливим, в нього увійти не можу, а гаряча лінія банку на питання про причину, чому неможливо користуватися додатком, або чи є він платний — не відповіли, а додаток нібито безоплатний.

Наразі бережіться.
Глобус
Відповідь банку
18 липня 2024, 18:07
Доброго дня!

Просимо у будь-який зручний спосіб надати більш детальну інформацію аби перевірити Вашу інформацію.

Дякуємо.
Полезный комментарий
Банк Глобус 26 липня 2024, 17:30
Доброго дня!

За результатами розгляду Вашого зверення підтверджуємо, що Вами 15 липня було розміщено депозит, що підтвердується документами, які відповідають чинному законодавству.

Банком вже було підтверждено сайту Мінфін факт розміщення коштів і ви найближчим часом отримаєте бонус від даного сайту.

Щодо можливості вільного відвідування відділення Банку то повідомляємо, що організація роботи відділення Банку здійснюється відповідно до статті 20 Кодексу цивільного захисту населення України та п. 8 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», що затверджена постановою Правління Національного банку України № 18 від 24.02.2022 із змінами.
Відповідно до даних норм законодавства, повітряна тривога є офіційним попередженням про можливу небезпечну подію, що передбачає загальну рекомендацію по Банку по евакуації персоналу банку та клієнтів у безпечне місце. В окремих випадках, коли ризик для життя та здоров’я персоналу та клієнтів є контрольованим, відділення може продовжувати обслуговування клієнтів.
Наразі відділення Банку продовжує працювати відповідно до об'єктивних обставин, які не залежать від Банку, тому просимо із розумінням віднестися до заходів, які приймаються Банком по збереженню життя та здоров’я персоналу та клієнтів, та для уникнення непорозумінь відвідування відділення просимо здійснювати у часи відсутності повітряної тривоги.
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 липня 2024, 12:05
Дякуємо вам що ви скористались програмою «Бонус до депозиту». Банк підтвердив що на ваше ім'я був розміщений в липні депозитний вклад. Для отримання бонусу просимо заповнити форму підтвердження https://minfin.com.ua/ua/deposits/bonus/confirm/ та внести повний перелік всіх необхідних данних. Виплата акційної винагороди відбувається протягом 32 календарних днів від дати заповнення вами форми підтвердження депозитного договору та перевірки нами даних.

Коментарі - 7

+
0
LtCol
LtCol
18 липня 2024, 18:26
#
Яку інформацію потрібно? Що неясно?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
18 липня 2024, 21:17
#
Окрім паперового договору с банком у кліента повинен бути прибутковий
касовий ордер, який підтверджував би внесення готівкових коштів
на банківський рахунок через касу відділення банку.
+
0
LtCol
LtCol
19 липня 2024, 7:05
#
Є папірець під назвою «квитанція». Жодного банківського прізвища, печатки
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
19 липня 2024, 10:59
#
Печать и подпись кассира — обязательные атрибуты для такого рода документов.
Рекомендую написать письменное заявление на возврат денег на имя предправления и отправить заказным письмом с уведомлением о вручении.
Обязательно приложите ксерокопии «договора» и «квитанции» и требуйте исключительно письменного ответа на ваше обращение, чтобы было дополнительное основание для подачи искового заявления в суд.
От полиции требуйте внесения в ЕРДР.

А вот переписка с сотрудником банка на форуме вряд-ли вам чем-то реально поможет.
+
+3
LtCol
LtCol
19 липня 2024, 15:11
#
Пішла відповідна Скарга в НБУ и в «Глобус» по email

+
+3
LtCol
LtCol
19 липня 2024, 15:13
#
«Печать и подпись кассира»: печатки немає - штамп, прізвища немає.
+
0
Банк Глобус
Ответ банка
Банк Глобус
26 липня 2024, 17:30
#
Корисний коментар
Доброго дня!

За результатами розгляду Вашого зверення підтверджуємо, що Вами 15 липня було розміщено депозит, що підтвердується документами, які відповідають чинному законодавству.

Банком вже було підтверждено сайту Мінфін факт розміщення коштів і ви найближчим часом отримаєте бонус від даного сайту.

Щодо можливості вільного відвідування відділення Банку то повідомляємо, що організація роботи відділення Банку здійснюється відповідно до статті 20 Кодексу цивільного захисту населення України та п. 8 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», що затверджена постановою Правління Національного банку України № 18 від 24.02.2022 із змінами.
Відповідно до даних норм законодавства, повітряна тривога є офіційним попередженням про можливу небезпечну подію, що передбачає загальну рекомендацію по Банку по евакуації персоналу банку та клієнтів у безпечне місце. В окремих випадках, коли ризик для життя та здоров’я персоналу та клієнтів є контрольованим, відділення може продовжувати обслуговування клієнтів.
Наразі відділення Банку продовжує працювати відповідно до об'єктивних обставин, які не залежать від Банку, тому просимо із розумінням віднестися до заходів, які приймаються Банком по збереженню життя та здоров’я персоналу та клієнтів, та для уникнення непорозумінь відвідування відділення просимо здійснювати у часи відсутності повітряної тривоги.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝 / Шахраї під вивіскою «Глобус Банк» у Харкові