Глобус Банк- аферист! Блокування рахунків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
Дані відправлено 16.07. Хотілося б окрім стандартної копіпастної відповіді бачити результат — вирішення проблеми з доступом до моїх коштів. Також чекаю відповіді на питання, наведені у заявці. Дякую.
Знав би раніше, що ви згодом заблокуєте рахунки, то ніколи би в лайно *** не вступив, а тепер чекайте, коли впровадимо в додатку дистанційну ідентифікацію, а чого я повинен чекати, я хочу користуватися, а не чекати, а чого монобанк не блокує, точно також я відкривав дистанційно і вже користуюся 5-й рік, а тут лайністи заблокували рахунок, нічого, користуюся іншими банками, смузісти.
Дуже хочемо допомогти. пройшло два тижні як відправлено всі дані які запитували та питання. Прям дуже клієнтоорінтований банк. Готую звернення в НБУ.
- +
- 0
- Ответ банка
- Глобус Банк
- 5 серпня 2024, 17:12
- #
Добрий день 👋🏻
Раді вам повідомити, що в новій версії застосунку вже доступне дистанційне оновлення даних.
Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами!
Раді вам повідомити, що в новій версії застосунку вже доступне дистанційне оновлення даних.
Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами!
Раптом сьогодні близько 15:00 Глобус заблокував рахунки, бо вичерпався ліміт 400К, який неможна ніяк відслідковувати у самому банкінгу.
Після звернення на сапорт з’ясувалося, що банк таки має діючу анкету/опитувальник, заповнену у відділенні на О.Теліги (Київ) півроку тому. Проте банк не поспішає відновити користування картками. Він передав Анкету з відділення у… не знаю куди і я мушу чекати на ухвалення рішення.
Я є клієнтом банку з 2015 року. У 2023 році відкрив Глобус+ (віртуалку). На даний момент всі оффлайн картрахунки закрилися, і хоча я оформлював паперові Анкети в 23-му році при відкритті депозитів і повторно особисто на початку 24-го року, але банк виявив, що саме ось зараз я повинен ще пройти верифікацію через Дію.
Мене така неповага банку до мого часу і до моїх грошей принижує!!
Я клієнт купи банків, більшість яких віртуальна… але ніде не отримував такого брудного відношення до себе, як в Глобусі!
Гроші заблоковані на рахунку і на поточний момент — 17:00 11.09.24
Після звернення на сапорт з’ясувалося, що банк таки має діючу анкету/опитувальник, заповнену у відділенні на О.Теліги (Київ) півроку тому. Проте банк не поспішає відновити користування картками. Він передав Анкету з відділення у… не знаю куди і я мушу чекати на ухвалення рішення.
Я є клієнтом банку з 2015 року. У 2023 році відкрив Глобус+ (віртуалку). На даний момент всі оффлайн картрахунки закрилися, і хоча я оформлював паперові Анкети в 23-му році при відкритті депозитів і повторно особисто на початку 24-го року, але банк виявив, що саме ось зараз я повинен ще пройти верифікацію через Дію.
Мене така неповага банку до мого часу і до моїх грошей принижує!!
Я клієнт купи банків, більшість яких віртуальна… але ніде не отримував такого брудного відношення до себе, як в Глобусі!
Гроші заблоковані на рахунку і на поточний момент — 17:00 11.09.24
А мене посилати бариги Жлобус банку у відділенні, я їм кажу, то чому б вам не відкрити у обласному центі відділенні (Хмельницькому), а не у Кам’янець-Подільський мене посилають, а хто мені оплатить дорогу, бариги голубі (улюблений колір банку), через дію все-таки відновили користування, але, на щастя, депозит, коли впали ставки (21%), то вивів, зараз кред.ліміт не дають, то і не треба, є Укрсиб з 5% на харчі і зелене-лайно дав 10% (при ліміті 100 грн кешбеку-бонусу) вже 2-й місяць, а вони нехай курять люльку і далі блокують нормальних пацанів.
Тиждень танців з бубном та спілкування з підтримкою по 4 години на день. які відморожуються і кидають скріншоти з нібито повідомленнями що сесію завершено, хоча вона ще триває. Вдалося через Дію оновити дані. Від гріха подалі вивела всі кошти і хочу закрити всі рахунки — то ні, основний рахунок можна закрити лише у відділенні, або чекайте на оновлення. Що ж, пройшло 2,5 місяці й довгоочікуване оновлення вийшло — але без можливості закрити довбаний рахунок в лайнобанку. який прям дуже хоче допомогти у вирішенні моїх проблем. Дякую!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Тому прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Повідомляємо, що вже незабаром в оновленій версії застосунку буде доступний процес дистанційного оновлення даних та проходження ідентифікації за повноцінною моделлю використовуючи Дія, про що ми обов’язково додатково повідомимо.
Також звертаємо увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.