Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблоковано рахунок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Andrii999 9 липня 2024, 18:16
У квітні 2024 року вирішив (на свою голову) відкрити рахунок у банку Глобус.
Рахунок було відкрито онлайн через додаток банку та замовлено пластикову картку.
З того часу зробив декілька зарахувань особистих коштів з іншого банку на картковий рахунок Глобусу. Сума зарахувань і близько не наблизилась до обмежень в 400 тис. грн.
Не було перевищено також і обмеження на місячне поповнення карткового рахунку.
В межах суми зарахованих коштів оформив депозити в цьому банку.
Ніяких видаткових чи прибуткових операцій не здійснював, тобто всі зараховані кошти пішли на відкриття та поповнення депозитів.
Навіть, якщо до видаткових операцій віднести відкриття та поповнення депозитів в цьому ж банку, то ліміт в 400 тис. також не перевищено жодним чином.
Отже, ліміт на видаткові операції не перевищено (навіть не наблизившись до обмежень), ліміт на загальний залишок на рахунках також не перевищено.
При перевірці нарахованих процентів виявив, що рахунок для виплат, на який зараховуються проценти та депозити заблоковано. Спочатку уваги не звернув та подумав, що то глюк додатку. Але почитавши останні відгуки про цей банк збагнув, що то не глюк, а цілеспрямовані дії банку Глобус по блокуванню рахунків та обмеженню доступу клієнтів до їхніх коштів.
Сьогодні (09.07.2024), через телеграм, звернувся до оператора банку (оператор Інна) із запитанням щодо підстав блокування рахунку для виплат. На що відповіді не отримав, але отримав пропозицію звернутись «на відділення банку» для проведення повної ідентифікації для розблокування рахунку. Підстави для блокування рахунку не зазначено. Оскільки відповіді на своє питання не отримав, я повторно попросив назвати конкретну підставу для блокування мого рахунку. Відповідь не надійшла, а чат було автоматично закрито.
Отже, у результаті співпраці з банком Глобус маю безпідставно заблокований рахунок та втрачений доступ до власних коштів.
Глобус
Відповідь банку
10 липня 2024, 14:28
Вітаємо👋🏻

Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

Також звертаємо вашу увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.

Наразі ми працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.

Коментарі - 1

+
0
Andrii999
Andrii999
10 липня 2024, 17:18
#
Своєю відповіддю банк Глобус ще раз підтвердив, що вони або не читають або не розуміють те, що пишуть їхні клієнти.
Нагадаю ще раз коротко:
1. Я з банку жодних коштів не виводив, відповідно, я не здійснював ніяких видаткових операцій.
2. Я зарахував на свій рахунок у банку Глобус особисті кошти з іншого банку в сумі, що набагато МЕНША! від 400 тис. грн.
3. Зараховані кошти, в обсязі набагато МЕШОМУ від 400 тис. грн, були залучені на відкриття та поповнення депозитів у банку Глобус.
4. Сума коштів на депозитах дорівнює зарахованим коштам на рахунок у банку Глобус, тобто є набагато МЕНШОЮ за 400 тис. грн.
5. Отже, я жодним чином не досяг та не міг досягти загального ліміту у 400 тис. грн на проведення видаткових операцій та загального залишку на рахунках у банку (п. 3.10.2 Додатку № 2 до ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ КОМПЛЕКСУ ПОСЛУГ БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В АТ «КБ «ГЛОБУС»).
Я собі ніяких проблем не створював оскільки я нічого не порушував. На сьогоднішній день є єдина проблема, яка створена самим банком та ніяким чином не вирішена — це факт незаконного блокування банком Глобус мого рахунку.
І єдиним вирішенням зазначеної проблеми є розблокування мого рахунку у банку Глобус.
Яка ще детальніша інформація потрібна?
Всі мої дані надавались під час укладання договорів з банком Глобус та під час написання відгуку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися