Блокування картки і карткового рахунка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Олександр Гершун
- 26 червня 2024, 12:48
- #
Проблема вирішить в майбутньому, а рахунок заблокований сьогодні. Я звонив на гарячу лінію Національного Банку, мені сказали, що якщо в мене немає можливості здійснити візит до відділення банку, якого немає в нашому місті, ми можемо це зробити по будь якому відео звязку. Підскажіть в чому проблема піти на поступки клієнту, який Ви хочете щоб лояльний до Вас клієнт в майбутньому був Вашим клієнтом і зробити виняток?
- +
- 0
- Ответ банка
- Глобус Банк
- 26 червня 2024, 14:31
- #
Додатково повідомляємо, що наразі наші спеціалісти працюють над створенням процесу дистанційної верифікації і вже скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus.
Однак, станом на сьогодні для зняття обмежень, необхідно звернутись у відділення Банку.
Однак, станом на сьогодні для зняття обмежень, необхідно звернутись у відділення Банку.
- +
- 0
- Олександр Гершун
- 9 липня 2024, 21:48
- #
Доброго дня. Вчора сформував у Вашому додатку 2 дві виписки по рахунку. Одну з моменту відкриття рахунку по 31 грудня 2023 року, іншу з 1 січня по сьогодні в жодній з виписок не досягнута сума 400 000 грн. Чекаю розблокування рахунку для можливості користування своїми власними коштами
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Хотів поділитись неприємним контактом і справпрацею з Глобус Банком. Відкрив картку, по причині що був кращий кешбек на продукти і вигідніші умови по депозитам. За рік заробив кешбека близько 1500 грн. Активно користувався і відкривав депозити, періодично заходили кошти.
Але вчора хотів розрахуватись в магазині карткою, але операція була відхилена, бо картка виявилась заблокованою. Позвонив на гарячу лінію сказали у мене переліміт операцій за 400 000 грн потрібно їхати у відділення. На жаль відділення немає в м.Кропивницький. Сьогодні написав звернення на службу підтримки, відповіді поки не отримав.
Не розумію чому я не можу зняти свої власні кошти і з часом забрати свої депозити, якщо виявляється вони банку не потрібні. Але чому я не можу зробити це дистанційно? Я боржник? Хочу вирішити з банком дану ситуацію полюбовно, але банк не хоче йти на зустріч
Дякуємо за Ваш відгук.
Інформуємо Вас, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.
Наразі, для зняття обмежень, необхідно звернутись у відділення Банку та пройти повноцінну ідентифікацію, але ми вже працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже незабаром ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.