Мінфін - Курси валют України

Встановити

Комісія при відкритті депозиту

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Natalia1303 27 травня 2024, 16:58
При відкритті депозиту працівники банку запропонували внести гроші на карту і зробити це через мобільний додаток. Про існування комісіі ніхто не попередив
В результаті — споачена комісія в розмірі 2 тисячі грн

Коментарі - 2

+
+15
Банк Глобус
Ответ банка
Банк Глобус
27 травня 2024, 17:34
#
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук, але ми змушені зазначити, що інформація подана не зовсім коректно.

Рішення щодо використання карткового рахунку для відкриття депозиту було прийнято Вами особисто, оскільки Ви не захотіли чекати допоки менеджер відділення звільнитися від обслуговування іншого клієнта.
Ви звернулися напряму до касира відділення із питанням щодо поповнення карти Банку, яка була Вами пред’явлена, що і було виконано.

Стягнення з Вас комісії за зарахування коштів на картковий рахунок відбулося у повній відповідності до стандартних тарифів, які діють у Банку для всіх клієнтів без виключення.
Так, Вами було внесено кошти на депозитну карту, а будь-яке внесення коштів на таку карту відповідно до пункту 4.4. чинних тарифів, підпадає під комісію у розмірі 1%.
Тарифний план є загальнодоступним та розміщений на офіційній сторінці банку — https://globusbank.com.ua/ua/tp-depozitna-kartka.html.
Ви доєдналися до умов цього продукту при відкритті карти та підписанні заявки на приєднання до публічного договору, який і регулює взаємовідносини з клієнтами.

Для уникнення таких ситуацій у майбутньому рекомендуємо вам при відкритті депозитів вносити кошти напряму на депозитні рахунки через касу банку.

+
0
Natalia1303
Natalia1303
30 травня 2024, 17:34
#
Прошу не обманювати: під час мого перебування в банку я була єдиним клієнтом (що повинно підтверджуватись записом з камер внутрішнього спостереження, які прошу переглянути). Менеджер відділення була повідомлена, що метою мого візиту було відкриття депозиту. Менеджер знала, що я принесла готівку і вона порадила внести гроші на карту і відкрити депозит в додатку. Крім того, вона обіцяла мені подзвонити про результати розгляду моєї заявки на відкриття кредитної карти. Дзвінка не було по сьогоднішній, 30.05.2024, день.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися