Мінфін - Курси валют України

Встановити

Компетентність і уважне ставлення.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
anatbut 21 березня 2024, 19:23
Давно користуюся послугами банку «Глобус». Ставлення до мене як до клієнта завжди було професійним, уважним та доброзичливим. Після звільнення з окупації я опинився в Іспанії.Через деякий час банківська карта була заблокована, щоб її розблокувати потрібно було пройти ідентифікацію. Оператор банку порадила мені звернутися до відділення номер 10 м. Харкова. Далі з мого питання я спілкувався зі співробітницею відділення у ВепрецькоюТ.І. Вона мені вислала коротку і зрозумілу інструкцію і далі давала поради, якщо щось було незрозуміло. За її підтримкою я пройшов ідентифікацію, розблокував картку і відкрив депозит. Щиро дякую банку «Глобус», співробітникам відділення номер 10 і особиста провідному економісту відділення Вепрецькій Т.І. за компетентність уважне ставлення у вирішенні мого питання.
Анатолій Григорович.
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 березня 2024, 8:14
Відгук зарахований (на 22.03.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝 / Компетентність і уважне ставлення.