Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ніколи не спілкуйтесь з підтримкою! Краще одразу закривайте рахунок!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Yanuska 11 березня 2024, 21:22
Неймовірно непрофесійне обслуговування. Співробітник банку взагалі не несе ніякої відповідальності за свої слова. На моє уточнення як правильно погасити борг при арештованому рахунку, у офіційному чат-боті відповіли, що закривати потрібно просто поповнивши карту. А як зʼясувалось з часом, кошти, які я внесла в рахунок погашення кредиту виявились замороженими. І мій борг не зменшився на внесену суму.
Написала офіційного листа банку, що через некомпетентність їхнього співробітника я не змогла погасити борг. І що банк має виправити помилку їхнього співробітника. Але їм абсолютно байдуже на клієнтів і на власну недбалість. Вони просто мовчать. Тепер, через їхню вину, маю платити я!
Глобус
Відповідь банку
14 березня 2024, 12:20
Дякуємо за ваш відгук, банком обов'язково буде перевірена, викладена у Вашому зверненні, ситуація щодо інформування про сплату заборгованості по арештованому рахунку. Натомість, інформуємо, що відповідно до вимог законодавства здійснення видаткових операцій по рахунку на який накладено арешт є обмеженим в т.ч. на погашення заборгованості і відновлення видаткових операцій (в т.ч. погашення заборгованості) можливе лише після отримання банком постанови про зняття арешту.

Банк цінує лояльність своїх клієнтів і ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝 / Ніколи не спілкуйтесь з підтримкою! Краще одразу закривайте рахунок!