Банк мошенников
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- Банк Глобус
- 4 грудня 2023, 10:13
- #
Доброго дня.
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми дуже цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Щодо описаної Вами ситуації, повідомляємо, що інформація щодо не можливості оформлення вкладів у валюті на термін від 10 до 92 днів є загальнодоступною та розміщена на сайті банку у блоці з відсотковими ставками по депозитам за наступним посиланням https://globusbank.com.ua/images/uploaded/sys_media_doc/doc_38333b289fc8ee9f101bb0fafee82e50.pdf
Відповідно до офіційних правил програми лояльності кеш-бек Банк нараховує кеш-бек виключно за картами в національній валюті. Дані правила є загальнодоступними та розміщені за наступним посиланням https://globusbank.com.ua/images/uploaded/sys_media_doc/doc_0891ed3293ffa7d137c37dc98d98686d.pdf
При здійсненні платежів за кордоном у Банку налаштована онлайн блокування 6% від вартості покупки. Дане правило здійснено для того аби уникнути ситуації, коли при остаточному списанні коштів з рахунку у клієнта буде не достатньо коштів в наслідок курсових різниць.
Повернення заблокованих коштів здійснюється безпосередньо після списання коштів з рахунку, яке по правилам Мастеркард займає 1−3 робочих дні.
Списання коштів по вашій операції пройшло по рахунку 04 грудня і заблокована сума Вам вже доступна для використання.
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми дуже цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Щодо описаної Вами ситуації, повідомляємо, що інформація щодо не можливості оформлення вкладів у валюті на термін від 10 до 92 днів є загальнодоступною та розміщена на сайті банку у блоці з відсотковими ставками по депозитам за наступним посиланням https://globusbank.com.ua/images/uploaded/sys_media_doc/doc_38333b289fc8ee9f101bb0fafee82e50.pdf
Відповідно до офіційних правил програми лояльності кеш-бек Банк нараховує кеш-бек виключно за картами в національній валюті. Дані правила є загальнодоступними та розміщені за наступним посиланням https://globusbank.com.ua/images/uploaded/sys_media_doc/doc_0891ed3293ffa7d137c37dc98d98686d.pdf
При здійсненні платежів за кордоном у Банку налаштована онлайн блокування 6% від вартості покупки. Дане правило здійснено для того аби уникнути ситуації, коли при остаточному списанні коштів з рахунку у клієнта буде не достатньо коштів в наслідок курсових різниць.
Повернення заблокованих коштів здійснюється безпосередньо після списання коштів з рахунку, яке по правилам Мастеркард займає 1−3 робочих дні.
Списання коштів по вашій операції пройшло по рахунку 04 грудня і заблокована сума Вам вже доступна для використання.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
2. Хорошо решил я, собирался покупать телефон в интернет-магазине за рубежем получу 2 % кешбека как банк рекламирует. Не получил потому что по валютным картам кешбек не дается (во всех банках дается, а в этом нет)
3. Но самый «сок» был когда я с долларовой карты провел оплату в долларах и у меня банк «украл» (заморозил) 6 %. на следующий день после оплаты я звоню узнать когда деньги вернутся. Оператор с номером 6028 сначала говорит о том что на следующий деньги мои 6% вернутся, я спрашиваю, дак почему они не вернулись, если вчера была оплата. 20 раз у кого та что-то уточняла — начала рассказывать о какой та курсосвой разницы и т. д. (какая разница с долларового счета оплата в долларах на американском сайте) сама не понимая о каких цифрах идет речь. Не смогла ответить где эту разницу можно увидеть и т. д.
Я не советую иметь какие либо отношения с этим банком потому что за 2 дня в этом банке меня обманули 3 раза и украли мои деньги ссылаясь на какой та мастеркард и отказываясь отвечать на вопросы. Банк мошенников.