Про мобільний застосунок і неочевидні умови кешбеку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Глобус Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.3 |
Всі курси банку |
Кешбек вимагає ретельного вивчення переліку МСС та має дивні обмеження. Наприклад категорія Транспорт цього місяця не включає нічого крім міського транспорта і не застосовується коли сума більше 50 гривень.
Разом з цим відмічу що служба підтримки працює швидко, відповіді дає короткі та по темі.
Забув ще про кредити написати.
Перейти до кредитів можна двома способами:
— вверху є розділи Картки, Кредити, Депозити, такого в інших застосунках не згадаю
— внизу є пʼять кнопок розділів як це зроблено в багатьох інших банках (Моно, ізі, абанк, БВР, Кредо, Райф, ПУМБ)
так от вибравши кредити вверху я попадаю на сторінку де в мене нічого немає, мабуть тут будуть заборгованості при використаному кредитному ліміті та працюючих оплатах частинами
а вибравши кредити внизу я попадаю на звичну сторінку з інформацією о доступних мені кредитах — в мене зараз є ліміт на оплату частинами
тут також має бути інформація о поточних і навіть о закритих боргах
І ще пʼять копійок
Некоректно відображає номери з телефонної книги якщо заповнено поле «Назва компанії» і немає імʼя та призвище.
Грався з налаштуваннями, ввімкнув кнопку поповнення мобільного і бачу що в списку є всі люди з моїх контактів, але на початку декілька номерів йдуть разом без імен. Подивився що це і виявилось що це автосалони які я додав собі в контакти і які зрозуміло не мають їм)я та призвища.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням мобільного додатку GlobusPlus та прагнемо надавати клієнтам простий і зручний сервіс. Щиро вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!