Мінфін - Курси валют України

Встановити

Для мене — зовсім не клієнтоорієнтований банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Олександр Д 4 червня 2023, 11:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 23
Коли анонсували картку «Відсоточка» — я не сильно захопився (мав тоді кілька і кредиток, і дебеток), але подумав:
оформлю, покладу трохи грошей і при якійсь надзвичайній потребі зможу використати. Оформив, перекинув туди 1тис грн і спокійно поклав картку в стіл, чекаючи нарахування якихось копійок (сума-то невелика). Через два чи три місяці зацікавився — а що ж там додалось? І виявилось, що не додалось, а ВІДНЯЛОСЬ, бо банк успішно списував кошти за смс-інформування. Я зв’язався з банком, пояснив, що ЖОДНИХ смс за цей час не отримував, тому резонне питання: за що стягувались гроші.? Отримав відповідь: смс-інформування платне, відключити неможливо. Дивно, але з того часу гроші більше не списувались (ну, або списувались так, що я цього не помічав). Але смс як не було раніше, так і після цього…
В січні 2022 року закінчувався термін дії картки і я подумав: а чи не пора закрити рахунок? В той час в додаток/застосунок банку уже чомусь не впускало, а попасти у відділення на Лівобережній з усім відомих причин не вдавалось. У відділенні на метро Дружби Народів мені сказали, що всі питання краще вирішувати в тому відділенні, де оформлювався договір (тобто на Лівобережній).
Але почалась війна… Було трохи не до поїздок по відділеннях, хоча двічі мені «пощастило» постояти перед зачиненими дверима відділення неподалік Лівобережної через повітряну тривогу (ясно, відділення було в цей час закрите… «Цікаво, а гроші під час тривоги теж не крутяться? І вони не заробляють?» — думав я).
Нарешті, я дістався до лівобережного відділення, де мене чекав сюрприз: на картці з тисячі гривень залишилось 189, все інше — списали за неактивність по рахунку.
З одного боку — сам винен, потрібно бути уважнішим до умов обслуговування, до своїх грошей, особливо з такими «голодними» банками. З іншого боку — жодних попереджень від банку, жодних смс, жодних дзвінків. Банк заробив, хоча міг би бути лояльнішим і уважнішим до клієнтів в умовах спочатку «ковіду» і всіх відповідних обмежень, а потім — розгортання війни.
А я перед останнім походом в банк ще й вагався: чи відкривати нову картку для кешбеку? Тепер — точно ні. І рекомендувати банк нікому не буду

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝 / Для мене — зовсім не клієнтоорієнтований банк