Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відкриття картки GlobusPlus через мобільний застосунок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Maksym Solomko 1 червня 2023, 16:10
Вирішив стати клієнтом банку й відкрити картку GlobusPlus через мобільний застосунок. Завантажив застосунок GlobusPlus, почав реєструватися і надав свої документи через застосунок «Дія». Потім банк вирішив іще запитати додатково довідку ВПО та не дочекався її вирішив зробити запит на кредитну історію. Без довідки ВПО стати клієнтом не можливо, якщо територіальна громада адреси реєстрації знаходиться в переліку громад, які розташовані в районах проведення воєнних (бойових) дій. Навіщо питати кредитну історію, якщо банк отримав не всі документи, невідомо.
Глобус
Відповідь банку
6 червня 2023, 11:03
Доброго дня!

Інформуємо, що процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає перевірку кредитної історії, про що Вас попередили перед реєстрацією, та Ви надали згоду на збір та обробку персональних даних. Перевірка кредитної історії, при здійсненні реєстрації в мобільному додатку, не передбачає надання кредитів, а є додатковим етапом проведення ідентифікації та верифікації.

Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю.

Коментарі - 1

+
0
Maksym Solomko
Maksym Solomko
6 червня 2023, 11:47
#
Як писав вище, а також при спілкуванні з фахівцем підримки supportglobusplus@globusbank.com.ua, що запит на кредитну історію треба робити після отримання від клієнта всіх необхідних документів. Тобто по мене треба було запросити паспорт, РНОКПП і довідку ВПО, а потім робити запит на кредитну історію.

Щодо запиту довідки ВПО, то я сподіваюся, що банк має роз’яснення НБУ щодо цього -- стаття «Банки зобов’язані обслуговувати жителів Криму без довідки внутрішньо переміщеної особи»:
https://bank.gov.ua/ua/news/all/banki-zobovyazani-obslugovuvati-jiteliv-krimu-bez-dovidki-vnutrishno-peremischenoyi-osobi
У кінці зазначеної статті зазначено, що Національний банк наголошує у листі-роз'ясненні на:
-- неприпустимості дискримінації жителів Криму та міста Севастополя під час банківського обслуговування;
-- необхідності надання повного доступу до фінансових продуктів і сервісів усіх громадян України, які проводять звичайні фінансові операції, щодо яких у банків відсутні підозри.

ps Буду чекати від банка офіційного роз’яснення щодо цього інциденту, запит на який я зробив 1 червня, надіславши його на info@globusbank.com.ua
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝 / Відкриття картки GlobusPlus через мобільний застосунок