Банк не надає виписки по електронній пошті
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Глобус Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Дякуємо за Ваш відгук.
Надання виписок по рахункам клієнтів вимагає від Банка контролювати хто саме її отримає, оскільки дана інформація містить персональні та фінансові дані клієнтів.
Саме тому надання таких виписок здійснюється без жодних обмежень у мобільному застосунку Банку та системі інтернет-банкінгу для фізичних осіб, де клієнт вже попередньо ідентифікований.
В інших випадках, надання виписки можливо лише на ті електронні адреси, які клієнт особисто вказав при оформленні відповідних рахунків. Якщо ж в Банку відсутня інформація про електронну адресу клієнта та дозвіл клієнта відправляти туди виписки, клієнту необхідно звернутись один раз до найближчого відділення та надати відповідну інформацію, що в подальшому дозволить Банку оперативно відправляти запитувану інформацію на електронну пошту клієнта.
Нам шкода, що дана ситуація справила негативне враження від обслуговування у Банку. Ми щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.