Неадекватний банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Військовий стан в країні, а цей, вибачте, *** банк то колекторів натравлює, то проценти нараховує невідомо як пораховані і не може відповісти на запитання.
Ніколи не беріть нічого в розстрочку або в кредит в магазинах від цього банку!!!
Некомпетентний та неадекватний банк
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми дуже цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Щодо описаної Вами ситуації, повідомляємо, що всю інформації стосовно кредиту Ви може переглянути в мобільному додатку GlobusPlus https://glpls.page.link/app
Крім того, спеціаліст служби турботи зв’яжеться з Вами для надання додаткової консультації.
Дякуємо за звернення!