Ніколи в житті не відкривайте тут нічого!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Вибачаюсь, а що тут розбирати? Ви скажете по телефону щось інше?
Ваш співробітник сказала «що не служба психічної допомоги» доречі!
Це тіпа так нормально розмовляти?
Це по перше.
А по друге- ви закриєте мою карту якось ще?
- +
- 0
- Ответ банка
- Банк Глобус
- 9 грудня 2022, 17:38
- #
Доброго дня!
Інформуємо, що в мобільному додатку GlobusPlus Ви можете заблокувати карту. Для цього необхідно вибрати відповідну картку, зайти в розділ «Інформація», і далі обрати «Заблокувати картку».
Закриття картки відбувається в автоматичному режимі, у строк згідно чинного законодавства України. Додаткових витрат за відкриття та закриття картки GlobusPlus, Ви не сплачуєте, а також у разі відсутності залишку власних коштів на рахунку, ніяких комісій та додаткових платежів Банк не стягує.
Також, Ви можете самостійно закрити картковий рахунок у відділенні нашого Банку, для цього необхідно буде написати заяву та мати при собі оригінали документів (паспорт та ідентифікаційний код або додаток «Дія»). Перелік працюючих відділень ви знайдете за посиланням: https://globusbank.com.ua/kontakty-rabotayushchih-otdeleniy.html
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку. Глобус Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Інформуємо, що в мобільному додатку GlobusPlus Ви можете заблокувати карту. Для цього необхідно вибрати відповідну картку, зайти в розділ «Інформація», і далі обрати «Заблокувати картку».
Закриття картки відбувається в автоматичному режимі, у строк згідно чинного законодавства України. Додаткових витрат за відкриття та закриття картки GlobusPlus, Ви не сплачуєте, а також у разі відсутності залишку власних коштів на рахунку, ніяких комісій та додаткових платежів Банк не стягує.
Також, Ви можете самостійно закрити картковий рахунок у відділенні нашого Банку, для цього необхідно буде написати заяву та мати при собі оригінали документів (паспорт та ідентифікаційний код або додаток «Дія»). Перелік працюючих відділень ви знайдете за посиланням: https://globusbank.com.ua/kontakty-rabotayushchih-otdeleniy.html
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку. Глобус Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
- +
- +7
- Олексій Герасименко
- 25 жовтня 2023, 14:08
- #
Згоден якийсь недобанк, онлайн дають відкривати, а закрити дудки, ще і ліміту кредитного не надають, псують кредитну історію такими холостими зверненнями,і вибору картки немає, впихують кредитку спочатку аж потім дебетову можна відкрити, кажуть заблокуй, а через три роки рахунок закриється, то нафіга мені відкритий кредит в кредитній історії, картка заблокована, он в А-Банк я три рази підряд відкривав і закривав без жодних проблем, тим паче банк має право самовільно це зробити і морозяться
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Щоб закрити картку меня треба їхати в друге місто!!!)))
В друге місто, Карл!!!
В воєний час. *** сидить в call центрі яке навіть не знаю, що таке Кривий Ріг, між іншим — місто президента!!!
Ближайше відділення Дніпро, чудово просто)
Зима, війна (бомблять), відключення світла (це я к тому, що відділення може не працювати) і мені їхати в Дніпро закрити картку, бо «поки не начісляють нічого, але це може змінитись».
Дякуємо за Ваш відгук.
Аби розібратися в ситуації просимо у будь-який зручний для Вас спосіб повідомити Банк деталі даного інциденту.