Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірший банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vla 20 серпня 2022, 23:16
Я ще з Нового року намагався зареєструватись в і-банкінгу, но щось у банки тех. проблеми не вирішуються, футболили з тех.відділу до відділення, а звідти назад… Нещодавно ледь не тиждень витратив на реєстрацію в Глоб+, де хіба що цирковий номер не вимагали зробити, в результаті все одно вхід туди заблоковано, а заяви на розблокування ігноруються і без пояснень. Це найгірший банк. Нескінченні і постійні проблеми, заявки на них ігноруються, зникають, не виконуються… Дивні вимоги до клієнтів, щоб вони щось робили, виконували замість банка… До Глобуса дном вважав Ощад… Помилявся
Глобус
Відповідь банку
22 серпня 2022, 11:32
Вітаємо Вас!
Для розгляду Вашого питання просимо детально описати проблему, що виникає при використанні додатку (послідовність дій та результат) або надати запис екрану на якому відтворено складність роботи додатку.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися