У вас є живі люди в контакт центрі?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Другий день намагаюсь зареєструватись в моб.додатку Глобус плюс, якісь постійні проблеми, від бота толку немає, одні нерви, як додзвонитись до живої людини?
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Банк Глобус
- 18 липня 2022, 11:31
- #
Доброго дня.
На сьогодні спостерігається підвищений попит на дистанційне обслуговування та консультування клієнтів, що призводить до певних затримок у комунікації.
В разі необхідності зв’язку із співробітником банку просимо залишити заявку в чат-боті і Вам перетелефонують або зателефонувати на контакт-центр в будні дні, коли там працює найбільша кількість спеціалістів.
Приносимо Вам свої вибачення за незручності.
На сьогодні спостерігається підвищений попит на дистанційне обслуговування та консультування клієнтів, що призводить до певних затримок у комунікації.
В разі необхідності зв’язку із співробітником банку просимо залишити заявку в чат-боті і Вам перетелефонують або зателефонувати на контакт-центр в будні дні, коли там працює найбільша кількість спеціалістів.
Приносимо Вам свої вибачення за незручності.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися