Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не рекомендую этот банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
CAHTA 14 липня 2022, 19:17
Хотел оформить виртуальную карту без приезда в отделение. Оператор по телефону уверил в существовании этой услуги и простом оформлении через приложение банка. В итоге пол дня потратил на простую верификацию и общение с техподдержкой в телеге, которая по пол часа и больше «проверяет данные». В итоге все же удалось пройти верификацию с 4 или 5 го раза и мне предложили приехать и подписать договор в киоск торгующий мобильными телефонами. На просьбу удалить мои личные оператор предложил обратиться в чат через месяц.
Глобус
Відповідь банку
20 липня 2022, 11:54
Доброго дня.

Інформуємо, що з метою виконання вимог законодавства щодо віддаленої ідентифікації та верифікації особи та для забезпечення безпечного доступу клієнтів до сервісів банку процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає процедуру верифікації та фотофіксації особи із використанням методу розпізнавання реальності особи.
Для завершення процедури реєстрації в мобільному додатку необхідно здійснити підписання Заяви-Анкети на приєднання до Договору за допомогою одного із способів, який обирається самостійно клієнтом:
1. За допомогою Цифрового власноручного підпису на екрані сенсорного пристрою;
2. За допомогою Кваліфікованого електронного підпису — Дія.Підпис
3. Особисте підписання у відділенні Банку або уповноважених партнерів Банку.

У разі, якщо Ви не плануєте продовжувати реєстрацію та, в подальшому, користуватись додатком, то достатньо просто видалити даний додаток зі смартфону.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства.

Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю

Коментарі - 1

+
0
Ans
Ans
16 липня 2022, 22:20
#
Жаль если действительно так
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися