Глобус гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Глобус Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 47 | 48 |
USD | 41.3 | 42.1 |
Всі курси банку |
Дякуємо за звернення.
Наразі така функціональна можливість відсутня в мобільному застосунку.
Для зміни номеру телефону ви можете звернутись до найближчого відділення банку. Адреси та графік роботи можна переглянути за посиланням:https://globusbank.com.ua/ua/viddilennia.html
Будемо раді допомогти вам у відділенні😊
Написати коментар
Хотіла трохи поскаржитись на роботу технічної служби банку Глобус.
03.02.2025 я подала прохання додати до списку комунальних послуг 2 компанії, яких там не було. На протязі майже двох місяців я періодично нагадувала про цю заявку чи навіть створювала ще декілька, з ціллю прискорити процес, але взагалі ніякого результату чи конкретики у строках виповнення заявки немає. Я і писала, і дзвонила, але відповідь отримувала завжди однакову: очікуйте… Я вже 2 місяці оббиваю поріг служби підтримки, але все абсолютно безрезультатно. Більш за все мені сподобалось сьогодні: на моє питання чи можу я поспілкуватися з техвідділом, бо хочу знати скільки ще чекати на вирішення, як мені здається, досить легкого питання (просто додати реквізити компанії до бази комунальних послуг), на що мені відповіли, що відповідь від них я отримаю таку саму «очікуйте»… ви серйозно?
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією, і ми розуміємо ваше невдоволення. Ми поступово розширюємо перелік доступних компаній по сервісу оплати комунальних послуг. Ваше звернення зафіксоване, передано відповідному підрозділу, і ми докладемо всіх зусиль, щоб пришвидшити процес. Щойно нові компанії будуть додані, ми обов’язково повідомимо вас про це. Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами!
Коментарі (3)
Для того, щоб ми могли вам допомогти, прохання уточнити які саме ліміти вас цікавлять?
Також ви можете звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber або написати запит на пошту info@globusbank.com.ua і наші спеціалісти допоможуть в вирішенні вашого питання.
Написати коментар
Категорії кешбеку оновлюються щомісяця. Ви можете обрати три категорії кешбеку від банку, а також необмежену кількість пропозицій від наших партнерів.
Щодо зоотоварів, у нас є партнерська категорія E-ZOO з 5% кешбеку за покупки в мережі магазинів E-ZOO.
Актуальну інформацію щодо кешбеку завжди можна переглянути на сайті: https://globusplus.ua/cashback
Написати коментар
Рекомендуємо звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber або написати запит на пошту info@globusbank.com.ua і наші спеціалісти допоможуть в вирішенні вашого питання.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Рекомендуємо звертатись в нашу службу підтримки будь-яким зручним для вас способом: в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber або за телефоном гарячої лінії 0800300392 і наші спеціалісти завжди спробують допомогти.
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Відкрити карту онлайн Ви можете в нашому мобільному застосунку GlobusPlus.
Обслуговування по даній картці безкоштовне.
З детальними умовами по картці “Кешбек «Зроблено в Україні» можна на сайті https://globusplus.ua/credit-cards/made-in-ukraine
Написати коментар
Написати коментар
Я неправильно ввів пароль, через що акаунт заблоковано
У підтримці відповіли, що я більше ніколи не зможу відкрити картку.
Але чому? Я не робив ніяких порушень
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для зворотнього зв’язку.
Коментарі (1)
Так. Щодо пакету документів — він залежить від конкретного кредитного продукту.
З більш детальними умовами Ви можете ознайомитись на нашому сайті: https://globusbank.com.ua/
Якщо виникнуть будь-які питання, не соромтесь, звертайтесь до нашої служби підтримки!
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)