Глобус Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Глобус Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Щоб ми могли оперативно розібратися у вашій ситуації, будь ласка, уточніть деталі або залиште контакт для зворотного зв’язку.
Також ви можете звернутись до нашої підтримки:
пошта — info@globusbank.com.ua
або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Мessenger- messenger.com/t/globusbank
Ми постійно працюємо над тим, щоб процеси були максимально швидкими та зручними, і дякуємо за ваше звернення.
Написати коментар
Ліміти та обмеження регулюються чинним законодавством і внутрішньою політикою банку.
Переглянути актуальні ліміти можна у мобільному застосунку GlobusPlus:Інше → Ліміти та обмеження.
Для уточнення деталей радимо звернутися до нашої служби підтримки в будь-якому зручному для вас месенджері:
Telegram: t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber: у пошуку введіть Глобус Банк
Написати коментар
Наразі, у нас немає окремого продукту «Копілка» у класичному розумінні.
Але ви можете скористатись нашими депозитними вкладами — умови дивіться на сайті: https://globusbank.com.ua/ua/depozyty.html
Крім того, ви можете відкрити картку картку GlobusPlus Light з нарахуванням 5% річних на залишок власних коштів, деталі за посиланням: https://globusplus.ua/credit-cards/globuspluslight
Написати коментар
Дякуємо, за запит.
Щоб надати точну відповідь, нам потрібно трохи більше інформації.
Будь ласка, напишіть нам на info@globusbank.com.ua, або зверніться через зручний для вас месенджер: Telegram (t.me/GLOBUSBANK_bot), Viber (у пошуку введіть Глобус Банк). Або залиште свої контактні дані, і ми самі з вами зв’яжемося.
Наші фахівці з радістю допоможуть!
Написати коментар
Депозит «Накопичувальний» оформлюється у відділенні і передбачає можливість поповнення протягом усього строку вкладу. Відсотки щомісяця перераховуються на депозитний рахунок, а після завершення на поточний.
Депозит Онлайн доступний лише у мобільному застосунку GlobusPlus з можливістю поповнення тільки в перші 30 днів. Відсотки щомісяця надходять на поточний рахунок і не додаються до суми вкладу.
З детальними умовами та депозитними ставками ви можете ознайомитись за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/depozyty.html
Написати коментар
Коментарі (1)
Дякуємо, що звернулися до нас.
Щоб ми могли перевірити вашу ситуацію та допомогти, нам потрібно трохи більше інформації.
Будь ласка, напишіть нам на info@globusbank.com.ua, або зверніться через зручний для вас месенджер: Telegram (t.me/GLOBUSBANK_bot), Viber (у пошуку введіть Глобус Банк). Або залиште свої контактні дані, і ми самі з вами зв’яжемося.
Завжди раді допомогти.
Коментарі (1)
Умовами договору банківського вкладу (депозиту) в банку не передбачена можливість дострокового розірвання договору.
Детальну інформацію про умови онлайн депозитів ви знайдете тут: https://globusplus.ua/deposit
При виникненні питань, пишіть у зручний для вас месенджер: Telegram: t.me/GLOBUSBANK_bot або Viber (у пошуку введіть Глобус Банк).
Написати коментар
Дякуємо за звернення.
Наразі така функціональна можливість відсутня в мобільному застосунку.
Для зміни номеру телефону ви можете звернутись до найближчого відділення банку. Адреси та графік роботи можна переглянути за посиланням:https://globusbank.com.ua/ua/viddilennia.html
Будемо раді допомогти вам у відділенні😊
Написати коментар
Хотіла трохи поскаржитись на роботу технічної служби банку Глобус.
03.02.2025 я подала прохання додати до списку комунальних послуг 2 компанії, яких там не було. На протязі майже двох місяців я періодично нагадувала про цю заявку чи навіть створювала ще декілька, з ціллю прискорити процес, але взагалі ніякого результату чи конкретики у строках виповнення заявки немає. Я і писала, і дзвонила, але відповідь отримувала завжди однакову: очікуйте… Я вже 2 місяці оббиваю поріг служби підтримки, але все абсолютно безрезультатно. Більш за все мені сподобалось сьогодні: на моє питання чи можу я поспілкуватися з техвідділом, бо хочу знати скільки ще чекати на вирішення, як мені здається, досить легкого питання (просто додати реквізити компанії до бази комунальних послуг), на що мені відповіли, що відповідь від них я отримаю таку саму «очікуйте»… ви серйозно?
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією, і ми розуміємо ваше невдоволення. Ми поступово розширюємо перелік доступних компаній по сервісу оплати комунальних послуг. Ваше звернення зафіксоване, передано відповідному підрозділу, і ми докладемо всіх зусиль, щоб пришвидшити процес. Щойно нові компанії будуть додані, ми обов’язково повідомимо вас про це. Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами!
Коментарі (3)
Для того, щоб ми могли вам допомогти, прохання уточнити які саме ліміти вас цікавлять?
Також ви можете звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber або написати запит на пошту info@globusbank.com.ua і наші спеціалісти допоможуть в вирішенні вашого питання.
Написати коментар
Категорії кешбеку оновлюються щомісяця. Ви можете обрати три категорії кешбеку від банку, а також необмежену кількість пропозицій від наших партнерів.
Щодо зоотоварів, у нас є партнерська категорія E-ZOO з 5% кешбеку за покупки в мережі магазинів E-ZOO.
Актуальну інформацію щодо кешбеку завжди можна переглянути на сайті: https://globusplus.ua/cashback
Написати коментар
Рекомендуємо звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber або написати запит на пошту info@globusbank.com.ua і наші спеціалісти допоможуть в вирішенні вашого питання.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Рекомендуємо звертатись в нашу службу підтримки будь-яким зручним для вас способом: в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber або за телефоном гарячої лінії 0800300392 і наші спеціалісти завжди спробують допомогти.
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Відкрити карту онлайн Ви можете в нашому мобільному застосунку GlobusPlus.
Обслуговування по даній картці безкоштовне.
З детальними умовами по картці “Кешбек «Зроблено в Україні» можна на сайті https://globusplus.ua/credit-cards/made-in-ukraine
Написати коментар
Написати коментар