Відділення Глобус Банку: Чернівці, вул. Ольги Кобилянської, 29
Адреса:
Чернівці, вул. Ольги Кобилянської, 29
Телефон:
+38 (037) 290-07-17
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30), перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Проценты по вкладам платят вовремя есть kushbeck всё супер
Коментарі (1)
Роботою персоналу відділення задоволена, жодних ексцесів, непорозумінь, зловживань. Персонал ввічливий, допоможуть, підкажуть. Обслуговуюсь з 2017 року.
Мінус полягає у наступному:
1. Активація перевипущеної картки потребує додаткових затрат коштів через надіслання СМС повідомлення на конретний номер для отримання ПІН-коду, хоча в інших банках, а я співпрацюю з декількома банками, ця процедура виконується на місці через касу/термінал, чи банкомат. Або, по другому варіанту, запросити генерацію ПІН-коду, зателефонувавши в кол-центр. Такий ПІН діє впродовж 1 год. і потрібно откремо витрачати додатково час на похід до банкомату.
2. Банк продовжив термін дії картки, по якій сплив термін дії, ще на один рік (мабуть в зв’язку із воєнним станом), але інформацію в персональному кабінеті інтернет-банкінгу заблокував (номер рахунку, актуальний залишок) Для чого такі заходи, якщо вхід в кабінет відбувається з паролями та додатковим СМС інформуванням на діючий мобільний телефон.
3. Процедура аутентифікації в новому мобільному додатку GlobusPlus — це щось «неймовірне». Після введення номеру телефона та дати народження процес перейшов до фотофіксації обличчя (посміхніться, не посміхайтесь, поверніть голову вправо/вліво, підніміть/опустіть голову, далі йде чудово, а далі (просто апофеоз) «Упс… щось пішло не так». І так 4 спроби (сьогодні 2, і на днях ще 2 рази).
Соромлюсь запитати: а для чого така аутентифікація клієнта банку в мобільному додатку? Мене готують у розвідку?
Навіть в додатку Дія відмовились від такої процедури верифікації особи.
Написати коментар
Мінус полягає у наступному:
1. Активація перевипущеної картки потребує додаткових затрат коштів через надіслання СМС повідомлення на конретний номер для отримання ПІН-коду, хоча в інших банках, а я співпрацюю з декількома банками, ця процедура виконується на місці через касу/термінал, чи банкомат. Або, по другому варіанту, запросити генерацію ПІН-коду, зателефонувавши в кол-центр. Такий ПІН діє впродовж 1 год. і потрібно откремо витрачати додатково час на похід до банкомату.
2. Банк продовжив термін дії картки, по якій сплив термін дії, ще на один рік (мабуть в зв’язку із воєнним станом), але інформацію в персональному кабінеті інтернет-банкінгу заблокував (номер рахунку, актуальний залишок) Для чого такі заходи, якщо вхід в кабінет відбувається з паролями та додатковим СМС інформуванням на діючий мобільний телефон.
3. Процедура аутентифікації в новому мобільному додатку GlobusPlus — це щось «неймовірне». Після введення номеру телефона та дати народження процес перейшов до фотофіксації обличчя (посміхніться, не посміхайтесь, поверніть голову вправо/вліво, підніміть/опустіть голову, далі йде чудово, а далі (просто апофеоз) «Упс… щось пішло не так». І так 4 спроби (сьогодні 2, і на днях ще 2 рази).
Соромлюсь запитати: а для чого така аутентифікація клієнта банку в мобільному додатку? Мене готують у розвідку?
Навіть в додатку Дія відмовились від такої процедури верифікації особи.
Рискнул год назад и открыл в Глобусе два депо — на год и на два — под 24%. Теперь пополнил двухгодовое депо под завязку и еще год буду иметь 24%. Банк маленький но удаленький. Нет своих банкоматов, всего одно отделение на весь город, зато в шикарном месте (пешеходная историческая улица). Фишка банка — «Добрый день» на входе, сначала раздрожало, теперь очень прикольно. Раз в месяц иду за процентами в банк с удовольствием. Очень жалею, что не открыл год назад еще несколько двухгодовых депо под 24% на родню с доверенностью, но то такое
Коментарі (3)
Хочу попросить поддержку глобала разблокировать карту для вывода хотя бы на 2 карту если вашей не выйдет пользоваться так как эти деньги нужны для пропитание п там всего лишь 6000 грн на балансе прошу вас как людей помочь мне по человечески