Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Глобус Банку: Львів, вул. Чайковського, 16

Адреса:
Львів, вул. Чайковського, 16
Телефон:
+38 (032) 226-75-43(44)
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30), перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
29 грудня 2022, 14:29
Пишу відгук стосовно ситуації, яка відбулась у відділенні банку N9 за адресою, м Львів, вул.Чайковського 16.
Ми з чоловіком звернулись в дане відділення 26.12.2022р для відкриття пластикової карти фіз.особи. Працівник, який нас обслуговувала сказала що оплата за карту 150 грн. На прохання вказати де зазначено даний пунк у тарифах, адже там вказано що оформлення карти безкоштовне, працівник відповіла, що це за довідку з реквізитами рахунку (яка в тарифах вказана окремим пунктом).
Працівник сказала що дана платна довідка є обов’язковою і без неї карту не оформить. Так як були термінові справи, і не було часу на подальше з’ясування ми пішли з відділення.
Однак, повернувшись через годину щоб таки оформити карту, працівник зверхньо сказала, що :«Поки ви ходили і думали, весь пластик розібрали"!
Що це за взагалі за ставлення до клієнта, це що якийсь базар, де тобі придумають неіснуючі ціни (тарифи) і якщо хочуть видають карту, а якщо хочуть ні, чи це фін.установа?!
Як працівник дозволяє подібне відношення?!
Зателефонувавши 29.12 мені сказали що пластика немає, він в дорозі, коли буде невідомо)
Як у єдиному відділенні на весь Львів тиждень часу немає пластику?
Яке враження після цього має скластися про ваш банк, де працівники роблять що хочуть безкарно?)
Коментарі (2)
Ответ банка
Глобус
5 січня 2023, 10:00
Доброго дня!

Дякуємо за відгук.

Наразі у відділенні у м. Львів спостерігається певні проблеми із наявністю пластикових карток через значний ажіотаж зі сторони клієнтів.
Найближчим часом дане питання буде вирішено аби в подальшому клієнти могли оперативно отримувати будь-які платіжні картки Банку.

Нам дійсно шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
1 не зарахована
2 серпня 2022, 16:18
Закінчився депозит (річний) По умовам договору повернення в день закінчення.Звернулась день в день, відповідь відділення- пролонгувався.Як без мого дозволу на цілий рік?.. День в день звертаєшся, а вони не повертають.Відділення у Львові це повний треш, то керівника немає на роботі(вчора так було). А сьогоднішнж спілкування склало враження неграмотного керівника, який не вміє вирішувати питань.Обговорювали вже з юристами позов. І так низька репутація банку ще нижче падає.А питання взагалі смішне, вирішувати 1 хвилину, але це не дано цій канторі.
Коментарі (15)
Ответ банка
Глобус
2 серпня 2022, 16:39
Доброго дня шановний клієнт!

Повідомляємо Вам, що всі депозити в Банку передбачають умову автоматичної пролонгації договору, що закріплено в п.1.1.10 депозитного договору.
Кожен клієнт на свій розсуд може відмовитись від автолонгації в будь-який день, окрім дати заверешння депозиту, шляхом звернення на контакт-центр, у відділенні банку або використовуючи мобільний додаток, що детально описано в п. 5.3. публічного Договору, який розміщено на офіційному сайті банку.
Якщо ж Клієнт не відмінив автолонгацію до дня завершення депозиту, то такий депозит автоматично пролонговується.
У Вашому випадку, Ви не відмінили автолонгацію до дати закінчення депозиту і його автоматично було пролонговано у повній відповідності до укладених умов.
Жодного порушення з боку Банку не було допущено.
1
28 квітня 2020, 2:56
Замовила кошти у гривні для видачі за 4 дні до завершення депозиту (22.04.2020) безпосередньо у відділенні, проте, незважаючи на це, сума 27.04.2020 р.була видана частково. Про видачу решту суми інформації не надали, сказали, що подзвонять, тобто наступного дня — 28.04.2020 це не буде. Працівники відділення у м. Львів, вул. Чайковського, 16, некомпетентні і ведуть себе непрофесійно. Відмовились надати виписки по картковому і депозитному рахунку, вимагають замовляти платні довідки.
На гарячій лінії повідомили, що вони зобов«язані надати мені ці виписки, але працівники на мій дзвінок з відділення на гарячу лінію не зреагували.
Після мого дзвінка на гарячу лінію почали мене повчати та принижувати.
Бейджиків не мають і також відмовились назвати свої прізвища.
Висновок — у банка проблеми з платоспроможністю і працівники некомпетентні, ведуть себе непрофесійно.
Коментарі (1)
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Глобус Банку за адресою Львів, вул. Чайковського, 16. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Глобус Банку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Глобус Банку розташованому за адресою  Львів, вул. Чайковського, 16- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.