Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Глобус Банку: Рівне, вул. Симона Петлюри, 14

Адреса:
Рівне, вул. Симона Петлюри, 14
Телефон:
+38 (036) 242-00-31
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30), перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
6 серпня 2024, 16:15
Користувався цим банком дуже активно, бо був хороший кешбек на потрібні мені категорії.
Ніколи не було великих оборотів і надходжень, адже в основному користувався кредитним лімітом.
4 травня продав криптовалюту на суму 13000 грн, і на наступний день рахунки було заблоковано.
На пошті відповіли що прийшов запит з кіберполіції на цю операцію, і розблоковання неможливе.
Я почекав 30 днів, сам звернувся до поліції — мені сказали що на рахунок мене не має ніяких заяв чи проваджень.
Знову написав лист на електронну пошту в липні, перечисливши які закони порушує банк.
Відповіли те саме — що надійшов запит від кіберполіції, щоб у 10-денний термін надати банку лист з поясненням щодо підстав проведення операції з зарахування переказу коштів, надати підтверджуючі документи щодо місця роботи та офіційних джерел доходів (довідки з ПФУ, місця роботи), інші документи на підтвердження фінансового стану та джерел доходів.
Написав пояснення до переказу, скинув скріншот угоди, квитанцію до платежу, додав довідку ОК-7.
Чекав відповідь більше 2ох тижнів, але так і не дочекався.
Вчора знову написав на пошту, отримав таку відповідь: «На жаль, надані Вами пояснення не дають достатніх підстав Банку розблокувати карти. Також інформуємо Вас про те, що у Вас є можливість закрити карткові рахунки, особисто відвідавши будь-яке відділення нашого Банку та написавши відповідну заяву, при собі необхідно мати оригінали Ваших документів (паспорт та ідентифікаційний номер)».
Але я не хочу закривати рахунки, бо хочу надалі користуватися банком. Прошу представників банку ще раз ознайомитися з наданими поясненнями і документами, і розблокувати рахунки.
Написати коментар
Ответ банка
Глобус
BankGLOBUS
8 серпня 2024, 9:38
Вітаємо.

Дякуємо за Ваше звернення та повторно Вам повідомляємо, що блокування Вашої карти відбулося відповідно до пункту 21 статті 38 Закону України «Про платіжні послуги».
Якщо у вас є нові документи та пояснення щодо фінансової суті операцій, які Ви проводили по картці, просимо їх надати до банку для розгляду.
Наразі рішення банку про закриття Вашого рахунку є чинним та ми очікуємо на Ваше звернення для завершення даного процесу.
1
16 березня 2024, 9:02
Банк вигадав нову схему як заморозити гроші мінімум на місяць, та ще й заробити на відсотках по кредиту.
Активно користуюсь картою у власних цілях, так як тут найкращий кешбек (покупки у супермаркетах, кафе, покупки ігор і тд).
Дали 15000 грн кредитного ліміту, от активно ним користувався і завжди вчасно погашав щоб бути у пільговому періоді.
Ще й на оплату частинами взяв телефон на 6 платежів через цей банк.
Так от, заборгованість на кредитці була приблизно 11000 грн, пільговий період до 31 березня.
7 березня скинули мені 16000 грн на дебетову карту, хотів перевести на кредитку і щоб залишилось на платежі по оплаті частинами.
Ввечері не зміг зайти в акаунт — пише що заблоковано з метою безпеки.
Написав в чат телеграм, там нічого не знають, сказали писати на пошту.
На пошті відповіли що акаунт і картки заблоковано по зверненню іншого банку, за підозрою у вчиненні шахрайських дій щодо їх клієнтіа. Що постраждала особа направлена у поліцію. І що транзакції по карті підлягають фінансовому моніторингу «у відповідності із Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та Закону України Про платіжні послуги проводиться розслідування Вашої фінансової діяльності.
Відправник ніяких скарг не подавав, + надходжень за місяць було тільки 16000 грн.
Ніяких пояснень по переказу чи довідок про доходи банк не просив, на запитання скільки часу чекати перевірку не відповіли.
Пішов у відділення — там нічого не знають, консультант подзвонила «вище», сказали що перевірка місяць.
Я в шоці — акаунт заблоковано мінімум до 8 квітня, відсотки по заборгованості нарахують 31 березня, гроші «лежать» на дебетовій карті…
Нікому не рекомендую цей банк, бачу по відгукам що це їх схема утримувати ваші гроші мінімум місяць.
Коментарі (4)
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Глобус Банку за адресою Рівне, вул. Симона Петлюри, 14. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Глобус Банку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Глобус Банку розташованому за адресою  Рівне, вул. Симона Петлюри, 14- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.