Банк невзмозі перевести 8 гривень!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Станом на 22.12.2015 зазначені кошти й досі не переведені, а моя картка заблокована з невідомих причин. Я звернулася до контакт центру, а потім у відділення за поясненням.
Начальник зазначеного відділення № 6 затримку транзакції пояснив обробкою даних й тим, що моя заява на перерахунок залишку коштів віднесена до категорії «звернення громадян», яка розглядається впродовж 30 днів, а картка на даний період блокується.
Враховуючи вищенаведене, прошу Вас провести службове розслідування даного випадку та терміново:
— відповідно до моєї заяви від 15.12.2015 року перерахувати залишок коштів з моєї картки № 5168 **** **** 2078 (Г. Ольга Григорівна.) на картку № 4061 **** **** 0647 (Г. Євген В.,), оскільки переведення грошових коштів повинно здійснюватись впродовж 3 робочих днів, згідно нормативів НБУ;
— розблокувати мою картку № 5168 **** **** 2078 (Г. О.Г.), оскільки подібні дії можуть нести збитковий для мене наслідок – неможливість отримувати кошти, які можуть бути безготівково на неї перераховані.
Станом на 23.00 год. 22.12.2015 року кошти досі не перераховані.
Якщо вимоги не будуть виконані, завтра 23.12.2015 я офіційно звертаюсь зі скаргою на Ваш банк в Національний банк України!