ХАМИ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Это бывает не только в этом банке.
Меня в другом банке обвинили что я родился не в Украине.
Меня в другом банке обвинили что я родился не в Украине.
- +
- 0
- Марьян Марушка
- 12 січня 2015, 13:28
- #
Шановний працівник банку, я дякую за надану можливість скористатись скринькою для скарги, хотілося би отримати інформацію що до самої процедури розгляду таких звернень. В який термін відбувається розгляд, чи передбачено інформування в процессі або по результатам розгляду, також хотілося б отримати інформацію що до ідентифікації працівника Вашого банку. Достатньо лише його імені, чи можна отримати службовий номер чи посаду?
- +
- 0
- Forward Bank
- 12 січня 2015, 16:37
- #
Шановний Марьян Марушка!
Дякуємо за уточнення.
Скарги та звернення розглядаються у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».
Відповідь буде надана Вам по електронній пошті у робочому порядку.
Для розгляду скарги достатньо вказати місто, підрозділ Банку, дату Вашого звернення та, за можливості, ПІБ працівника, який Вас обслуговував, та Ваших ПІБ.
Дякуємо за уточнення.
Скарги та звернення розглядаються у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».
Відповідь буде надана Вам по електронній пошті у робочому порядку.
Для розгляду скарги достатньо вказати місто, підрозділ Банку, дату Вашого звернення та, за можливості, ПІБ працівника, який Вас обслуговував, та Ваших ПІБ.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Дякуємо Вам за звернення та щиро шкодуємо, що обслуговування залишило у Вас негативні враження.
Для перевірки викладеної інформації щодо коректності звернення працівника Банку, просимо доповнити відгук інформацією про те, коли та до якого підрозділу Банку Ви зверталися, ПІБ співробітника Банку, а також Вашими повними ПІБ, направивши ці дані разом з посиланням на цей відгук на e-mail Банку: 0800300880@forward-bank.com
Отримана інформація буде передана відповідальному підрозділу для вивчення і відповідного реагування, а результати перевірки будуть направлені на покращення якості обслуговування клієнтів.