Про блокування карток
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Недавно хотів оплатити покупку в магазині карточкою, не вийшло, сказали заблокована. Зателефонував на гарячу лінію, запитав в чому діло. Відповіли, що це тимчасово і порадили перепитувати коли карточка знову запрацює.
Після того пробував карточку декілька раз, вона так і не працювала…
Питання таке: коли вже ці карточки будуть працювати?
І чи можна якось взнати в Інтернет-банкінгу чи карточка працює чи ні, щоб кожен раз не телефонувати на гарячу лінію???
Дякуємо Вам за звернення.
На даний момент Банк відновлює кредитні ліміти на картах клієнтів, які сумлінно обслуговують заборгованість. У той же час по картах деяких клієнтів продовжують діяти обмеження. Рішення приймається індивідуально по кожній карті. Уточнити персональну інформацію по Вашій карті можна, звернувшись до Контакт-центру Банку: 0800 300 880 (безкоштовно в межах України), 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн, — плата за з'єднання (з ПДВ, без збору до ПФ), 044 390 95 95.
В Інтернет-банку може відображатися некоректна інформація щодо доступного ліміту.