ВИМАГАЮ ПОЯСНЕННЯ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
У меня тот же вопрос.какое отношения имеют эти левые номер к моим взаимоотношениям с банком.Смс сообщение о визите по месту жительства и работы.Имеется просрочка, но не существенная.Получается банк передает персональную информацию третим лицам и нарушает условия договора
Я не являюсь ни клиентом ни партнером форвард банка, но мне систематически приходят откровенно глупые сообщения от абонента с номером 0933641711, непрофессиональность работы этого человека просто ужасает. Так вот, наблюдать за такой работой коллекторов очень неприятно, так как это плохо влияет на эстетические чувства. А теперь вопрос к работникам банка: имеет ли вышеуказанный абонент отношение к форвард банку и какое?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Співробітники Банку працють у строгій відповідності із діючим законодавством України. Усі дзвінки та повідомлення з боку Банку здійснюються з метою нагадування та надання рекомендацій і пояснень щодо необхідності своєчасного виконання зобов'язань перед Банком.
Як повідомлялось раніше, для проведення перевірки викладеної Вами інформації щодо некоректних звернень необхідні додаткові відомості. Просимо Вас доповнити відгук Вашими ПІБ, номером договору, а також номером телефону, на який надходять дзвінки та повідомлення, направивши ці дані разом із посилланням на Ваш відгук на e-mail Банку: 0800300880@forward-bank.com