Мінфін - Курси валют України

Встановити

Хамське відношення:(

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Оксана Іванчук 24 липня 2014, 18:10
24.07.2014 року о 17.00 год, я Іванчук Оксана Володимирівна, зателефонувала на номер, який значився як пропущений в моєму телефоні-0443930494, на мій дзвінок відповіла жінка, яка назвала себе КАРІНОЮ.
Оскільки я вже знала, що це номер телефону банку Русский Стандарт, я звернулася до неї з питанням про те яким чином можна зробити так, щоб працівники даного банку повідомляли про заборгованість по кредиту тільки мене, а не всю мою родину, та колег по роботі(так як моє місце праці змінене ще пів року тому і це не зовсім зручно, щоб співробітники з колишньоі роботи знали про мій кредит взагалі, а тим більше про заборгованість)…
У відповідь я почула лише роздратований голос, який відповів мені, що банк вправі телефонувати на всі телефони, які вказані в анкетнх даних.
З повторним запитанням-проханням допомогти мені вирішити це питання, так як для мене це важливо щоб не телефонували працівники банку на моє попереднє місце праці, тон голосу тієї Каріни кардинально змінився і вона вже не слухаючи мене, почала кричати до мене та хамити!!!
Наговоривши мені неприємних слів кинула трубку взагалі!!!
Коли я передзвонила ще раз на цей номер телефону, вже підняв слухавку мужчина і на прохання покликати до телефону ту саму КАРІНУ він відповів що це неможливо!!!

Так от! Хочу сказати наступне! Банк Русский Стандарт був обраний лише тому, що купляючи деяку техніку для дому в магазині, мені не вистачало готівки, працівник магазину запропонував взяти кредит на місці де даний банк і надавав свої послуги, проте якби я знала що в цьому банку така необдумана система обдзвонювання своїх клієнтів та їх родичів, таке ХАМСЬКЕ відношення безпосередньо до клієнтів, то в жодному випадку б не звернулася в цей банк!
І так як маю вже досвід то нікому б не радила навіть просто звертатися до даного банку!
Прошу передати ВАШОМУ працівнику(певне дуже «досвідченому») КАРІНІ велике вітання!!!
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
25 липня 2014, 12:19
Шановна Оксано Іванчук!
Дякуємо Вам за звернення.
Для перевірки викладеної інформації щодо некоректного звернення від імені Банку просимо доповнити відгук номером Вашого договору, а також номером телефону, на який надійшов дзвінок, направивши ці відомості разом із посиланням на даний відгук на e-mail банка: 0800300880@rsb.uа. Отримана інформація буде передана відповідальному підрозділу Банку для вивчення та відповідного реагування.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися