жалоба в нацбанк по поводу преступников руского стандарт завтра несу в НБУ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Якби це був якийсь маленький обмінний пункт, в якому клієнта послали або, більше того, недодали чи передали при обміні валют 4-3 грн., (як це було на моїх очах у будинку торгівлі), то такого обмінного пункту не було і близько, а тут банк російський, видно комусь добре в Києві платить, що ні хто ні на що не звертає уваги????
Я отримав відповідь від ПАТ “Руский Стандарт”, де зазначено, що проведено “службове розслідування” і що фактів некорректного ставлення працівниками банку до мене не виявлено — зрозуміло, що не виявлено — бо всі працівники CALL-центру працюють по договору з дочірніми банку рекрутінговими конторами і не являються співробітниками банку. Це зроблено для того, щоб не платити податки, лікарняні (для відмивання грошей) і, якщо такі псевдо міліціонери — не робітники банку щось роблять не так — запропонують видалити нирку, закласти в ломбард золоті зуби, то з них нічого не візьмеш, вони ж в банку не працюють… Куди дивиться регулятор та податкова? Я думаю, що в нашому CALL-центру на вул. Котовського оформлені офіційно тільки дві людини Ткаченко Г.В. та її подільник
Панков М.Г.
Я ще раз наголошую (бо банк “Руский Стандарт” вже забув), що спочатку всі мої карти були заблоковані, аргументом тому була тяжка економічна ситуація в житті банку, а потім я теж своєчасно перестав вносити плату — тому що мені теж важко (триває неоголошена війна Росії проти нас), навіть на карті БВК, де знаходились мої власні кошти, я не зміг заплатити за електроенергію 3000 грн., і коли зателефонував до CALL-центру ПАТ “Банк Руский Стандарт”, мені запропонували платити по 1000 грн, і не більше.
Аналогічне звернення я буду відправляти в НБУ в м. Київ, бо тут мені, я думаю, пришлють відповідь у вигляді переліку статей і рекомендаціями куди мені звертатися — у прокуратуру та міліцію я вже звернувся. А що робить регулятор в Черкаській області??? Де його дії?? Ще хочу Вас поставити до відома, що готується колективний позов до суду 1500 постраждалих у м. Києві на їх шахрайські дії, хамство, погрози життю і буде ще серія передач на ТСН. Так що відписки просто так не пройдуть. Раніше я просив у Вас захисту від дій банку, а тепер вимагаю дій — позбавлення ліцензії, введення тимчасової адміністрації, поки вони не видалили у когось нирку або золоті зуби ( я третій в списку очікування трансплантологів — згідно їхнього СМС), бо ця пропозиція звучить не тільки мені...і не випадково......(це вже друге звернення)