Насколько сильно впечатление о банке зависит от квалификации персонала
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коротко про те що було в попередніх серіях.
1. Відкрив рахунок в субботу, на той момент Форвард був чи не єдиний банк у якого відділення працювали і по суботах теж. Але рукожопі робітники відділення на Армянському у Харкові зробили щось не так і активація рахунка не відбулась. В неділю служба підтримки допомогти не змогла, і лише у понеділок рахунок запрацював. Хочу відмітити що спілкування з головним офісом який відреагував на проблему було на набагато кращому рівні, ніж служба підтримки та офіс.
2. Хотів відкрити валютний депозит, саме для цього депозиту потрібен поточний рахунок. Пішов відкривати, знов виявилась якась помилка в даних і я витратив десь годину на таку просту операцію.
3. Цієї зими пішов перший раз закривати рахунок. На рахунку була невелика сума яку я залишив як раз на випадо якщо треба буде сплатит за обслуговування. Робітник банку сказала що надо обнулити рахунок — я перевів гроші. «А тепер сплатіть за обслуговування, но треба сплатити через касу бо переказ з іншого банку займає декілька годин, каса в нас не працює тож приходьте завтра» — сказала мені ця геніальна жіночка.
Тобто кожного разу коли я стикався з офлайн обслуговуванням — в мене виникали якісь трабли і великі витрати часу.
З відділенням в Хмельницкому спілкувавня два рази: в липні оновлював дані і ось в вересні закривав рахунок. В перший раз витратив мабуть меньше ніж 15 хвилин, зараз взагалі хвилини три-чотири. Робітники банка дуже ввічливі, ніякого нав’язування, ніяких умовлянь — просто зробили свою роботу. За що хочу сказати їм «дякую!».