грубість і непрофесіоналізм
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Але те що було далі: уваги, що це вимовки, уваги щодо моєї мови, намагання перекричати мене, якісь абстрактні уваги про мене, моїх рідних та політичну ситуацію, викликали в мене підозру, що це якийсь телефонний хуліган, а не співробітник серйозного банку.
То я зробив спробу розібратися. Подзвонив на гарячу лінію банку і зробив спробу вияснити: чи це дійсно був дзвінок з робочого номеру банку?! Чи була зафіксована ця розмова?! Але мені відповіли, що «не знають всіх корпоративних номерів співробітників», що розмови не фіксуються, що взагалі не розуміють питання. «Якщо це в робочий час і представляються співробітником банку, то так і є»))).
Я зробив висновок, що в них це система. Співробітники дзвонять з будь-яких номерів, кажуть, що хотять. Це не вибрик, не хуліганство однієї людини, це повсякденність, це система цього банку. Тому якщо Вам дзвонять і кажуть що «дзвонять з Форвард Банку» краще замислитись: чи треба далі вести розмову, чи не отримаєте ви замість інформаціі відро помиїв собі в уші.
До речі: судячі з відгуків, це все-таки номер співробітника банку. Намагався зафіксувати скаргу на гарячій лінії: не зміг цього зробити. Вхідний номер скарги мені не надали.
З днем відважного та нескореного міста Харкова!
Мирного неба!