Очень плохая позиция банка в военное время
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
В то время, когда нужно помогать людям финансово, я не могу со своего счета это делать. Получается, что нужно снимать всю наличку и ехать по разным опасным точкам, чтобы передать людям деньги, но это очень опасно. ТАК как банк ввел ограничение на отправку денег. Об ограничениях я узнал только сегодня, так как любые попытки отправить по номеру карты или через IBAN не были успешны, то пришлось звонить в банк и узнавать новости, так как в приложении банка не было уведомления о новых правилах «игры».
Відповідь банку
7 квітня 2022, 13:13
Шановний клієнте, вітаю! Незважаючи на складну ситуацію, ми продовжуємо працювати та піклуватися про своїх клієнтів. Тому ми прагнемо, щоб якомога більше наших клієнтів мали можливість використати кошти або отримати готівку. З введенням кредитних канікул, банк, на жаль, не отримує коштів від клієнтів на погашення заборгованості, які б мали поповнювати резерви банку та зберігати ліквідність на високому рівні. Розуміємо, що могли завдати вам незручності цією ситуацією, але це вимушена міра. Сподіваємося на розуміння.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 4
Это банк страны агрессора, что вы от него хотели ,там сотрудники такие же мрази
Сюда по тому, что мне сказали в колцентре налички можно снять не более 1000грн
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися