Невозможно обналичить или перевести деньги
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Банк отказывается менять пинкод, ссылаются на военное положение, говорят ждите. Все внутренние системы банка якобы не работают.
Відповідь банку
9 березня 2022, 13:51
Шановний Кирило Анатолійович, ви можете змінити ПІН-код самостійно в особистому кабінеті Forward Online. Для цього в Особистому кабінеті Forward Оnline необхідно зайти в пункт меню «Картки», вибрати картку та в розділі «Інформація» (знаходиться праворуч від розділу «Активність») вибрати опцію «Змінити ПІН-код», вказати зручний для Вас ПІН-код (чотири цифри) і натиснути «Змінити».
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
Сегодня ночью удалось перевести на карты других банков весь остаток счета.
На одну карту уходит не более 3 транзакций. Следующие блокируются с причиной «лимит у банка-получателя». Все поддержки банков говорят о том, что у них нет лимита на приём денег.
Форвард, спасибо, что оставили без денег на войне)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися