Банк не віддає кошти з поточного рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
І тут після 16−00 телефонує працівник відділення і повідомляє, що коштів 17.02.2022р. я не отримаю і що мені необхідно повторно дзвонити у п’ятницю чи понеділок і ще раз замовляти готівку і не знати коли кошти будуть у наявності і не відомо коли я їх зможу отримаю.
На якій підставі банк не віддає кошти клієнту, чому клієнт має чекати, купа раз дзвонити, щоб зняти свої власні кошти?
Кошти знаходяться на поточному рахунку з вільним доступом до цим коштів, то чому банк не виконує свої зобов’язання перед клієнтом?