не можуть розблокувати картку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- Вадим Кирильчук
- 11 січня 2022, 13:44
- #
Моно, Абанк, Альфа банк, Приват — всі без проблем, один форвард…
- +
- 0
- Вадим Кирильчук
- 12 січня 2022, 13:25
- #
«про шахрайство, пов’язане з фінансовим номером телефону клієнта» — я телефонував з ФІНАНСОВОГО номера при блокуванні, а не якогось іншого, тож які махінації можуть бути?
Згідно з Вашими анкетними даними, Ви мешкаєте у м. Вінниці - я мешкаю не в Вінниці на даний момент
Я вирішив для себе остаточно — Вашим клієнтом при таких обставинах я не бажаю бути. Прохання попередити своїх працівників, що я спеціально приїду в Вінниці для розблокування картки. А також закрити рахунки. Тож надіюся, хоча б закриття рахунку в Вас відбувається оперативно і не буде «сюрпризів» через деякий час…
Згідно з Вашими анкетними даними, Ви мешкаєте у м. Вінниці - я мешкаю не в Вінниці на даний момент
Я вирішив для себе остаточно — Вашим клієнтом при таких обставинах я не бажаю бути. Прохання попередити своїх працівників, що я спеціально приїду в Вінниці для розблокування картки. А також закрити рахунки. Тож надіюся, хоча б закриття рахунку в Вас відбувається оперативно і не буде «сюрпризів» через деякий час…
- +
- 0
- Вадим Кирильчук
- 14 січня 2022, 14:51
- #
Епопея продовжується. Прийшов на відділення о 11, до цих пір (вже 15) картка не розблокована.
Кажуть приїжайте до нас знову — напишіть ще 1 заяву на перерахунок коштів. Ви там взагалі їбану…ся.
Навіть розпрощатися з кдієнтом норм не можете!!!
рекомендуємо звернутися до офісу банку по вул. Р.Скалецького, 7 для швидкого вирішення питання. ----дууууже швидко
Кажуть приїжайте до нас знову — напишіть ще 1 заяву на перерахунок коштів. Ви там взагалі їбану…ся.
Навіть розпрощатися з кдієнтом норм не можете!!!
рекомендуємо звернутися до офісу банку по вул. Р.Скалецького, 7 для швидкого вирішення питання. ----дууууже швидко
- +
- 0
- Вадим Кирильчук
- 15 січня 2022, 17:50
- #
Після довгих перемовин і матюків в всі інстанції - банк все ж таки вирішив розблокувати картку (напевне порушили своїх 300 інструкцій). Я одразу перевів кошти і картки закрили.
Тепер ще головне, щоб не було потім «сюрпризів»…
P. S. не звязуйтесь з ними, нерви дорожчі…
Тепер ще головне, щоб не було потім «сюрпризів»…
P. S. не звязуйтесь з ними, нерви дорожчі…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Для чого таке робити? Це Ваша лояльність така?
Позвонив з фінінсового номера і на тобі.
Згідно з внутрішньою інструкцією, у випадку надходження інформації про шахрайство, пов'язане з фінансовим номером телефону клієнта (крадіжка телефону, викрадення сім-картки тощо), розблокувати платіжні картки та отримати доступ до інтернет-банку, можливо тільки при особистому зверненні клієнта на точку присутності банку (відділення, офіс, міні-офіс). Ці правила діють задля безпеки клієнтів та їхніх коштів.
Дослідивши ситуацію, ми дізналися, що оператор, який блокував картки, дійсно повідомив некоректну інформацію щодо можливості розблокування телефону дистанційно. До співробітника банку застосовані заходи дисциплінарного впливу.
Згідно з Вашими анкетними даними, Ви мешкаєте у м. Вінниці, тому рекомендуємо звернутися до офісу банку по вул. Р.Скалецького, 7 для швидкого вирішення питання.
Від імені банка щиро перепрошуємо за завдані незручності! Сподіваємося на розуміння. Гарного дня!