некомпетентний і брехливий персонал… ужасний банк форвард
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
АЛЕ ТЕ, ЩО сталось, коли я прийшов через назначені мені 60 днів фінансового рабства, було піком цинізму і дикості… Спочатку мені без пояснень, відмовили у закритті рахунку та ліквідації картки, потім, коли я зателефонував на гарячу лінію форвард банку і в НБУ, мені повідомили, що тепер вони змінили свою думку і «Займаються моїм питанням»… займались з 14.10 дня до 16.30. Я звісно, попросив письмовий документ про підтвердження закриття рахунку… але ні менеджери відділення, ні керівниця відділення не розуміли про що я кажу… в результаті я, клієнт, сам (замість них) набрав ще раз гарячу лінію НБУ і вказав їм (включив голосний звук) на Закон України «Про споживче кредитування фізичних осіб…» і назвав їм документ при закритті рахунку. Зрозуміли, що порушують законодавство і взяли паузу на 30 хв. (а що їм час клієнта)щоб підготувати документ.
Прийшов ще раз дають Довідку і вимагають!!! увага (після нанесених фінансових та моральних збитків) 75 грн. На запитання за щО? тупо відповідають, що так в них заведено… знову телефоную на гарячу лінію НБУ і там некомпетентним менеджерам відділення форвард банку вказують статус документа, а саме виписка з рахунку фізичної особи на дату запиту… і вказали, що цей документ видається БЕЗОПЛАТНО… що тут почалось, почали рвати документи, закрились на 20 хв. в окремій кімнаті, а потім керівниця відділення заявила, що вона немає ніяких повноважень віддавати щось клієнтові… ужас… ще один дзвінок на гарячу лінію форвард банку, накінець заставляє цих горе менеджерів віддати мені виписку з мого рахунку…
ВТІКАЙТЕ від форвард банку подалі… з такою хамською політикою проти клієнтів банк скоро збанкрутує… керівництво банку відмовилось вислухати мене по всіх питаннях в процесі обслуговування за 62 дні… тупий розвод, хамське відношення, клієнта в упор не бачать… ВТІКАЙТЕ ВІД НИХ, подалі… втратив гроші, втратив час, втратив частку здоров’я, а саме головне це потужний удар по моєму іміджу… і ніхто, навіть усно, не вибачився переді мною… ВТІКАЙТЕ,