Застереження клієнтам Банку Форвард
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Прийшовши в банк з благими намірами: відкрити бонусні депозити, клієнт отримав «бонус» у вигляді комісії за зняття готівки з картки.
Менеджерка повідомила клієнта що в нього така гарна-прегарна картка і комісія за зняття готівки з неї відсутня. Власноруч вона зняла ліміт з цієї гарної-прегарної картки, та при цьому забула повідомити клієнта про тарифи на користування карткою.
Забула, чи не знала, а може навмисно приховала правду ???
Того ж дня я відкрила такі ж депозити (навіть номери анкет-заяв схожі: мій № 20010004390, клієнта-№ 20010004389), у тієї ж менеджерки, тому не впевнена, що отримала достовірну інформацію по цим депозитам.
Надаю цей відгук-застереженя, бо хочу аби ніхто інший не став наступним ошуканим клієнтом.