Погане ставлення до клієнтів, повний ігнор
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Forward Bank
- 19 жовтня 2021, 14:49
- #
Шановний Сергію Валерійовичу! Перепрошуємо за завдані Вам незручності! Ваш контактний номер телефону виключено з комунікації банку. Гарного дня!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коли до вас дійде, що клієнти хочуть мати те, що вони просять, а не те, що ви нав’язуєте їм?
Я декілька разів звертався на гарячу лінію з проханням відключити мене від цих мегапропозицій, там сказали що моя заявка прийнята, таких пропозицій більше не буде надходити. Проходить 3 тижні і вчора мені телефонує працівник кредитного центру з Житомира і каже знову, що вам погодженно кредит готівкою, і навіть без страховки. А те, що я прошу замість цього кредиту готівкою підвищити мені кредитний ліміт — це просто ігнорують.
Жахливе ставлення до клієнтів.