Мінфін - Курси валют України

Встановити

Бандітский банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
наталия макаренко 18 березня 2014, 12:56
Добрий день в минулому році в квітні місяці брала кредит на 15000тис.грн платила до січня місяця зараз в краіні скрута з роботою тому у мене два місяці не проплати, Я виховую маленьку дитину якій майже 6 років сама до мене почали звонити.надсилати смс і приходити додому невідомі люди і погрожувати меніПочали на двері наклеювати наліпки різного змісту з погрозами.коли я зателефонувала до банку з проханням зробити відстрочку чи канікули до квітня місяця дівчина яка взяла трубку почала верещати і погрожувати, Скажіть як бути в такій ситуаціі яж не відмовляюсь платити за кредит і за ті штрафні санкціі просто прошу не погрожувати ні мені ні моім друзям і якось увійти в положення яке склалося в данній ситуаціі.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
18 березня 2014, 13:27
Шановна наталия макаренко!
Дякуємо Вам за звернення.
З метою перевірки викладеної Вами інформації просимо доповнити відгук Вашими ПІБ, номером договору та номером телефону, на який надходять дзвінки та повідомлення, направивши ці дані та посилання на даний відгук на електронну пошту Банку 0800300880@rsb.ua. Отримана інформація буде передана відповідальному підрозділу Банку для вивчення та оперативного реагування у разі її підтвердження.

Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до «Умов надання та обслуговування кредитів ПАТ «Банк Руский Стандарт», які регулюють взаємовідносини Клієнта і Банку в рамках Договору, Клієнту необхідно щомісяця розміщувати мінімальні платежі в рахунок погашення кредиту до розрахункової дати, встановленої Договором. Погашати заборгованість за кредитом можна будь-якими сумами, головне, щоб вони не були меншими за мінімальний платіж, зазначений у графіку або виписці. У випадку несвоєчасної оплати Банк має право застосувати штрафні санкції. У такому разі Клієнт забезпечує на рахунку додатково до суми чергового платежу суму грошових коштів, що дорівнює сумі пропущених раніше платежів та сумі плат за пропуск чергових платежів. Згідно з Договором, плати за пропуски щомісячних платежів за кредитом/кредитною карткою становлять:
— за перший пропуск платежу – 20,00 грн (перший місяць);
— за другий пропуск платежу поспіль — 50,00 грн. (другий місяць);
— за третій пропуск платежу поспіль — 200,00 грн. (третій місяць);
— за четвертий пропуск платежу поспіль — 350,00 грн. (четвертий місяць).
Також з метою зменшення фінансового навантаження на позичальника у випадку, якщо з певних об'єктивних причин виплати по кредиту стали для нього непосильними, Клієнт може подати заяву на реструктуризацію боргу. Для отримання можливості реструктуризації кредиту Клієнту як позичальнику надати в Банк докази, що з об'єктивних причин він не може повною мірою виконувати кредитні зобов'язання. Зробити це можна, представивши документ, що підтверджує неплатоспроможність. Рішення приймає Банк в односторонньому порядку індивідуально в кожній ситуації.
Для подачі відповідної заяви Ви можете звернутися в офіс/відділення Банку. З адресами офісів/відділень Банку «Русский Стандарт» можна ознайомитися на сайті: www.rsb.ua/about/branch/ При зверненні в Банк необхідно пред'явити паспорт та ІПН.
До моменту прийняття відповідного рішення Банком рекомендуємо розміщувати кошти на рахунок з метою погашення заборгованості в сумі і терміни, передбачені договором.
Для отримання детальної інформації по рахунку Ви також можете звернутися до Банку одним із способів:
— в офіс / відділення Банку з паспортом.
— в Довідково-інформаційний центр Банку, працює цілодобово, без вихідних: 0-800-300-880 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарного телефону і з мобільних телефонів для операторів мобільного зв'язку «Київстар», «МТС», «Білайн», «Лайф», «Діджус» та «Голден Телеком» на території України); 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн — плата за з'єднання (з ПДВ, без урахування збору до ПФ)); 0-44 390-95-95.
— за допомогою системи «Інтернет-банк», направивши питання фахівцеві. Для цього потрібно зайти в Особистий кабінет Інтернет-банку і перейти в розділ «Переписка з банком».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися