Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не надходять кошти на рахунок. Підтримка нічого конкретного не відповідає

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Bao 3 жовтня 2021, 0:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Тимошенка, 21, корп. 5
В п’ятницю здійснив кілька переказів на поповнення через додаток з інтервалом в 5 хв. Перший прийшов і був зарахований моментально. Другий — відображається у виписці по картці — проте сума на балансі не змінюється. Звернувся до підтримки із вирішенням ситуації, проте жодного рішення проблеми так і не було. Кожного разу повідомляють, що проводиться перевірка і одразу повідомлять за результатами. І на цьому все. На гарячій лінії взагалі не були зацікавлені питанням. Не задали жодних уточнюючих питань, яка картка, яка сума і тд. Просто стандартні відповіді, які я знав і без них.
Як тільки вирішиться питання по поверненню своїх коштів буду закривати рахунок в банку (зацікавили вигідні 15% річних), але реалізація просто жахлива…

Коментарі - 1

+
0
PB562
PB562
3 жовтня 2021, 12:18
#
Я так розумію. що переказ Ви робили у мобільному додатку «Форвард Online». І якщо ці операції Ви робили десь після 17:30 — 18:00, то це пояснюється таким: у мобільному банку в цей період починається закриття операційного дня, а за ним — і закриття операційного дня банку. Тому всі ваші операції фактично проходять, але у вашій виписці як і баланс вони відображені вже на наступний робочий день. Зважаючи на те, що це було у п’ятницю — ви повну картину побачите вже у понеділок десь після 10 години ранку. Ну, на жаль, так реалізований у них як мобільний додаток, так і сам ОДБ банку. Звичайно, для клієнта це не зручно, але … А з приводу 15% - це у Вас їхня «Дебетова КОКО картка». У мене теж така є і я вже до таких «ньюансів» звик давно. Чому вам не надали подібну відповідь на гарячій лінії - відповідь однозначна: як і у багатьох банках у колл-центрах проходить масова міграція, на такому місці довго не затримуються, а нові спеціалісти не встигають все охопити одразу. Ви, скоріш за все, попали на такого спеціаліста.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Форвард Банк (Forward Bank) 💰 / Відгуки про Форвард Банку 📝 / Не надходять кошти на рахунок. Підтримка нічого конкретного не відповідає