Не надходять кошти на рахунок. Підтримка нічого конкретного не відповідає
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Я так розумію. що переказ Ви робили у мобільному додатку «Форвард Online».
І якщо ці операції Ви робили десь після 17:30 — 18:00, то це пояснюється таким: у мобільному банку в цей період починається закриття операційного дня, а за ним — і закриття операційного дня банку.
Тому всі ваші операції фактично проходять, але у вашій виписці як і баланс вони відображені вже на наступний робочий день. Зважаючи на те, що це було у п’ятницю — ви повну картину побачите вже у понеділок десь після 10 години ранку. Ну, на жаль, так реалізований у них як мобільний додаток, так і сам ОДБ банку.
Звичайно, для клієнта це не зручно, але …
А з приводу 15% - це у Вас їхня «Дебетова КОКО картка». У мене теж така є і я вже до таких «ньюансів» звик давно.
Чому вам не надали подібну відповідь на гарячій лінії - відповідь однозначна: як і у багатьох банках у колл-центрах проходить масова міграція, на такому місці довго не затримуються, а нові спеціалісти не встигають все охопити одразу. Ви, скоріш за все, попали на такого спеціаліста.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Як тільки вирішиться питання по поверненню своїх коштів буду закривати рахунок в банку (зацікавили вигідні 15% річних), але реалізація просто жахлива…