Шарашкіна кантора
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Ліценію Вашу можна і відізвати. А стосовно порушення цивільного кодексу України, то це факти доведені. І не розповідайте казок, що Ви український банк. Свою структуру власності самі знаєте. У ваших офертах тарифи не прописані — це є порушення законодавства про захист прав споживачів, так як клієнти по-суті не є ознайомлені з ціною послуги і купують кота в мішку.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Дякуємо Вам за звернення.
ПАТ «Банк Руский Стандарт» здійснює діяльність на підставі ліцензії Національного Банку України (далі – НБУ) №226 від 04.11.2011 р. (http://www.rsb.ua/f/1/about/licence/license_226_04_11_11.pdf) згідно з чинним законодавством України та регулятивною політикою НБУ.
Відносини між Клієнтом і Банком в рамках договору регулюються Умовами надання та обслуговування платіжних карток ПАТ «Банк Руский Стандарт» (далі – Умови) (http://www.rsb.ua/f/1/cards/about/usloviya_KK.13.pdf).
Відповідно до Умов, Договір банківського обслуговування укладається одним з наступних способів:
– шляхом підписання Клієнтом і Банком двостороннього документа на паперовому носії. У цьому випадку Договір вважається укладеним з дати його підписання Сторонами та скріплення печаткою Банку;
– шляхом акцепту Банком пропозиції (оферти) укласти Договір, що міститься в Заяві Клієнта. У цьому випадку Договір вважається укладеним з дати акцепту Банком Заяви (оферти) Клієнта. Акцептом Банком Заяви (оферти) є дії Банку з відкриття Клієнту Рахунку. Додатково, Банк, на підтвердження факту укладання із Клієнтом Договору, вправі повідомити Клієнта про акцепт телеграмою/листом — повідомленням/SMS-повідомленням/ повідомленням на електронну пошту за адресою/номером телефону/електронною адресою Клієнта, зазначеними в Заяві, або іншими технічними засобами зв'язку. При цьому Договір буде вважатися укладеним з дати акцепту Банком пропозиції (оферти) Клієнта, незалежно від того, чи було передбачене даним пунктом повідомлення та чи було таке повідомлення відправлене Банком, а якщо таке повідомлення було відправлене Банком — та незалежно від того, чи було таке повідомлення отримане Клієнтом, або, з будь-яких причин, було отримане Клієнтом пізніше вказаного в Заяві строку (якщо в Заяві був обумовлений такий строк).
Згідно з текстом заяви-оферти, складовими і невід’ємними частинами Договору банківського обслуговування є Умови банківського обслуговування і Тарифи по банківському обслуговуванню. Підписуючи заяву, Клієнт підтверджує, що ознайомлений, цілком згоден, розуміє зміст та зобов’язується неухильно дотримуватись Умов банківського обслуговування і Тарифів по банківському обслуговуванню, які розміщені Банком в місці, в якому було оформлено Заяву, в мережі Інтернет на сайті Банку за адресою www. rsb.ua, у відділеннях Банку.
Також згідно з п. 2.1.3. Умов надання та обслуговування платіжних карток ПАТ «Банк Руский Стандарт», за умови виконання Клієнтом всіх положень Договору, картка автоматично переоформлюється Банком на строк, обумовлений чинними Тарифами.
Оплата послуг Банку за випуск/переоформлення Картки здійснюється в порядку договірного списання грошових коштів з Рахунку Клієнта або шляхом внесення коштів у касу Банку в сумі вартості наданої послуги Банком відповідно до Тарифів (п.2.1.4. Умов).
Відповідно до Умов, Клієнт зобов’язується сплачувати Банку плати та комісійні винагороди у випадках і в порядку, передбачених Договором, в тому числі Умовами та/або Тарифами (п. 7.11.).
Для отримання вичерпної консультації щодо розгляду Вашої заяви Ви можете звернутися до відділення Банку, при собі необхідно мати паспорт (http://www.rsb.ua/about/branch/) або до Довідково-інформаційного центру за телефонами:
— 0-800-300-880 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарного телефону і з мобільних телефонів для операторів мобильного зв'язку «Київстар», «Білайн», «Діджус», «МТС», «Лайф» і «Голден Телеком» на території України);
— 583 (дзвінки безкоштовні х мобільних телефонів, 2 грн. – плата за з’єднання (з ПДВ, без збору в ПФ);
— (044) 390-95-95.
Довідково-інформаційний центр працює цілодобово, без вихідних.