Мінфін - Курси валют України

Встановити

Списали кошти з рахунку без ніякого підтвердження

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
rosstikf 2 липня 2021, 15:36
Звертаюсь щодо шахрайських дії щодо мене, я клієнт банку АТ «БАНК
ФОРВАРД» в цьому банку у мене відкрито картковий рахунок КОКО КАРД
(Дебетова картка) та видана банківська картка VISA 400990******8472. На мій фінансовий номер в 17:45 1.07.2021 прийшло повідомлення від відправника FORWARBANK з текстом: Vash kod: 804728. Kod diysniy do 01.07.2021 17:48:49, через деякий час в 18:06 цього з дня прийшло ще одне повідомлення: Vash kod: 172027. Kod diysniy do 01.07.2021 18:08:56. Код нікому не передавив і ніхто мені не дзвонив щоб надати код. Після того як побачив ці 2 повідомлення зайшов в мобільний додаток Forward online успішно зайшов в додаток баланс був 15000 грн. на всякий випадок зайшов в ліміт по карті і змінив ліміт на видачи готівки та безготівкові операції на 0. Приблизно в 20 годині в додатку прийшло запит на підтвердження платіжу EasyPay*Vodafon я відповідно натиснув відхилити, після цього побачив що залишок на рахунку 2300 грн. відразу в цей час через додатку заблокував картку та подзвонив на гарячу лінію банку 0800301003 в 20:09 щодо шахрайських дії в той ж час на мій фінансовий номер прийшло повідомлення: Pidtverdzhennya zmini parolya.
Kod: 333590 в 20:09. Звернення на гарячу лінію за фіксували. Доступ до мобільного
додатку зник і зайшов через відновлення паролю. Після входу в додатку побачив що смс інформування було відключено, я підключив знову. У виписці побачив 3 платежі:
EasyPay*Vodafon в 20:00:37 на суму 4500 грн, EasyPay*Vodafon в 20:05:19 на суму
4200 грн, 20:08:33 на суму 4000 грн, дані платежі я не виконував. Паролі нікому не надав, карткою ніде не платив картка використовувалася виключено для зберігання
коштів.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
2 липня 2021, 15:50
Шановний Ростиславе Миколайовичу, ми прийняли ваше звернення щодо ситуації яка склалася, в усіх офіційних каналах комунікації. Відповідальні колеги наразі взяли його в роботу. За результатами перевірки вам буде надано відповідь. Гарного дня!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Форвард Банк (Forward Bank) 💰 / Відгуки про Форвард Банку 📝 / Списали кошти з рахунку без ніякого підтвердження