Мінфін - Курси валют України

Встановити

Непродумана система зв’язку з клієнтом, де немає відділень

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Maksym Solomko 28 травня 2021, 21:49
Відділення за адресою: Харків, пров. Вірменський, 1/3
Платіжну картку отримав у точці присутності банку, відділення знаходиться в іншій області — із-за чого є дуже багато обмежень в обслуговуванні. Зауважу, що при оформленні продукту про це не попереджають простою мовою.

Вирішив оновити свої дані в банку, на сторінці платіжних карток завантажив документи, в яких дізнався щодо можливості оновити дистанційно тільки інформацію в опитувальнику (щось подібне анкетних даних). На звернення, яке залишив через застосунок Forward Online, отримав більш вичерпну. На мої уточнення, які я відправив у відповідь на електронну пошту, тишина. Ну ладно, давай дізнаватися телефонним дзвінком на 0 (800)… Щось оновили, але багато чого не можна (тільки відділення).
Цікавився перевипустити свою платіжну карту КОКО з неіменної на іменну — треба закрити поточний рахунок і випустити карту з новим рахунком. О_о Доставку картки якось можна організувати в моє місто.

Вирішив я сьогодні о 16:06—16:07 набрати найближче до мене відділення. Питання щодо перевипуску картки розкрили дуже погано, відправили до контакт-центру. Питання щодо актуалізації даних задати не зміг — скинули слухавку. Повторно дзвоню через пару секунд, слухавку не беруть. Скоріше за все, відвідувати цілеспрямовано відділення поки не буду збиратися, не бажаю згаяти свій час просто так. Банк у клієнті не зацікавлений, тому й співпраця з моєї сторони буде відповідною. А раніше я був здивований увагою до клієнта…

Висновок. За час співпраці з банком (з грудня 2019 року) не відчув змін щодо вирішення питань клієнта через дистанційні канали (уже через електронне звернення, на яке накладений кваліфікований підпис). Багато речей можливо зробити виключно через відділення. Як виявилося, нормального зв’язку з відділенням немає. У вас кращі кешбеки, але при такому ставленні вас не можна сприйняти серйозно.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Форвард Банк (Forward Bank) 💰 / Відгуки про Форвард Банку 📝 / Непродумана система зв’язку з клієнтом, де немає відділень